چگونه مدت زیادی موهایمان را خوش فرم نگاه داریم؟

نکات بسیاری برای اینکه شما از آرایشگاه خودتان راضی خارج شوید، وجود دارد. نکاتی که وقتی آرایشگر شما در پشت سر شما قرار می‌گیرد و با آینه در دست موهای شمارا نشانتان می‌دهد و احساس رضایت و قدردانی به خود می‌دهد و در مرحله بعدی شما از او تشکر می‌کنید و از آرایشگاه خارج می‌شوید، وجود دارد. با بنیتا همراه باشید.

نکات بسیاری برای اینکه شما از آرایشگاه خودتان راضی خارج شوید، وجود دارد. نکاتی که وقتی آرایشگر شما در پشت سر شما قرار می‌گیرد و با آینه در دست موهای شمارا نشانتان می‌دهد و احساس رضایت و قدردانی به خود می‌دهد و در مرحله بعدی شما از او تشکر می‌کنید و از آرایشگاه خارج می‌شوید، وجود دارد. با بنیتا همراه باشید.

fashionbeans


مشکل بزرگ این است که موهای شما به‌شدت تمایل به رشد کردن دارد. اطراف سرتان معمولاً بعد از چند روز شروع به رشد می‌کند و موهای کرک مانندی به وجودمی آیند و مدل موهای شما بعد از چند روز از کوتاه کردن موهایتان از بین می‌رود و سرتان تبدیل به حجم مو می‌شود.
اما کسی زمان و پول کافی برای اینکه هر هفته برود و روی صندلی آرایشگرها بنشیند و موهایش را کوتاه کند ندارد. پس ما باید به شما کمک کنیم که وقتی موهایتان را اصلاح کردید زمان بیشتری بگذرد تا باز از حالت فرم خودش خارج شود، بنابراین ما نیز از کس دیگری کمک خواهیم گرفت. یکی از آرایشگران در لندن، به نام سیمون کرافورد (Simon Crawford). شما با استفاده از راهنمایی‌های این آرایشگر می‌توانید موهایتان را برای مدت زیادی سرحال نگه‌دارید.


چسب مو به‌جای ژل
بهترین ماده‌ای که می‌تواند موهای ژولیده شمارا در حالت فرم خودش نگه دارد، چسب مو خواهد بود. مخصوصاً چسب‌هایی مه مات و نگه دارندگی قوی دارند. سیمون به شما پیشنهاد می‌کند که مقدار پنج یا بیشتر بستگی به موهایتان دارد از این ماده را روی کف دستتان بریزید، آن را با کف دست به روی موهایتان بکشید و سپس می‌توانید با استفاده از رطوبت آب و یا غیر آن اقدام به حالت دادم موهایتان کنید. هرچه موهای شما بیشتر باشد و یا چسب شما ضعیف‌تر، استایل صبحانه شما شانس کمتری برای رسیدن به ظهر و وقت ناهار را دارد.
یکی از دلیل‌های استفاده از چسب‌های مو به‌جای استفاده از ژل و کرم‌های مو، می‌توان به هرچه موهای شما بیشتر باشد، میزان بیشتری از آن‌ها نیاز دارید. به همین دلیل موهای شما در معرض خطر چرب شدن در طول روز قرار می‌گیرد. با رشد بیشتر موهایتان شما نیاز به یک محصول قوی‌تر هستید، در عوض میزان استفاده خودتان را کاهش دهید، این مواد موهای شمارا از به هم ریختن حفظ می‌کند.
اگر با همه تلاش‌های شما موهایتان هنوز در طول روز چرب می‌شود بهتر است از محصولاتی که موهای شمارا خیس نگه دارد استفاده کنید. کرافورد توصیه می‌کند: از حجم دهنده‌های مو استفاده نکنید چون‌که این محصولات حالت موهایتان را زودتر ازآنچه انتظار دارید از بین می‌برد.

fashionbeans


کم‌تر موهایتان را بشورید
اگر می‌خواهید موهایتان کمتر رشد کند باید آن‌ها را کمتر بشورید البته در هنگام شستشو هم باید در استفاده از مواد شوینده صرفه‌جویی کنید. این کار به‌این‌علت است که چربی موهایتان تحریک نمی‌شود و بنابراین مدت‌زمان بیشتری برای رشد و تولید چربی روی موهایتان صرف می‌شود. شستن کمتر موهای می‌تواند باعث کمتر شدن رشد موهای کرک مانند در پشت سرتان و تغییر حالت آن‌ها می‌شود. کرافورد توصیه می‌کند موهای خودتان را دیر خشک‌کنید و کمتر بشورید، این کار به شما کمک خواهد کرد دیرتر موهایتان تبدیل به باغ‌وحش شود.

fashionbeans


اصلاح در خانه
اگر شما به حد کافی شجاعت این رادارید که خودتان موهای خودتان را کوتاه کنید، کمی این کار را بااحتیاط انجام دهید. در این صورت شما نیازی به عملیات نجاتی بعد از ورود خودتان به آرایشگاه نخواهید داشت.
بااین‌وجود چند نکته در مورد اصلاح مو در خانه وجود دارد، کمی بالاتر همیشه به موهایتان نگاه کنید و مطمئن شوید که گنبدی سرخودتان را بیش‌ازحد کوتاه نکرده باشید، موردی که می‌تواند ترکیب موهای شمارا از بین ببرد. این‌یکی از توصیه‌های کرافورد بود. همان روشی که برای کوتاه کردن موهای کنار سرخودتان بکار بردید برای اصلاح موهای بالای سرتان هم همین کار را انجام دهید.
شما با دست‌کاری بیش‌ازحد در موهایتان ممکن است حالت استاندارد اصلاح مو را از بین ببرید؛ بنابراین خراب‌کاری کردید بقیه آن را به یک حرفه‌ای بسپارید.

 


تمرکز خودتان را بالا ببرید
این نکته دوباره در مورد افراد شجاع است؛ اما اگر شما هم احساس می‌کنید بازهم می‌توانید قیچی به دست بگیرید و موهای خودتان را کوتاه کنید بهتر است به یک نکته دیگر هم گوش کنید. کرافورد توصیه می‌کند که موهای خودتان را به‌صورت عمودی کوتاه کنید. این حالت کمتر به مو آسیب خواهد زد.
شما در هر حالتی حجم موهای خودتان را کم خواهید کرد. این حالت کوتاه کردن مو به بقیه موهای شما هم کمک خواهد کرد به‌صورت مناسبی به رشد خود ادامه دهند. فقط لطفاً قبل از هر کاری از توانایی خودتان در به دست‌گیری قیچی مطمئن شوید.


fashionbeans


 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان