نژاد بهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ارائه برنامه ۷ نامزد شهرداری تهران بر اساس قرعه/ متن سوگندنامه شهردار آینده مشخص شد

عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت:سوگند نامه تنظیم شده توسط هیئت سه نفره همزمان با ارائه برنامه‌ها برای تعهد به رأی مردم و التزام به قوانین به تأیید نامزد‌ها خواهد رسید.

ارایه برنامه 7 نامزد شهرداری تهران بر اساس قرعه/ متن سوگندنامه شهردار آینده مشخص شدزهرا نژاد بهرام عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در جلسه امروز منتخبان شورای پنجم شهر تهران سوگند نامه ای توسط کمیته سه نفره برای ٧ کاندید شهرداری تهران آماده شد تا هنگام ارائه برنامه های خود به صورت کتبی تا ١٤ مرداد آن را تأیید و قبول کنند.

وی ادامه داد: این سوگند نامه شامل تعهد نامزد‌ها در برابر قرآن، رای مردم و قانون اساسی و همچنین ارتباط هرچه بهتر بین نمایندگان شورا و شهردار خواهد بود.

نژاد بهرام افزود: پیش نویس این سوگند نامه که توسط هیئت رئیسه ارائه و با رأی اعضا مصوب شد به نوعی جایگاه پارلمان مدیریت شهری را مشخص می کند.

عضو منتخب شورای شهر گفت: علاوه بر تنظیم سوگند نامه در جلسه امروز منتخبان شورا، ساز و کار برگزاری جلسات و نحوه ارایه برنامه توسط نامزد‌ها نیز بررسی شد و تصمیم بر برگزاری قرعه کشی جهت نوبت دهی به آن‌ها گرفته شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر