ماهان شبکه ایرانیان

پیشنهاد هایی برای بستن روسری

شاید شما هم از بستن روسری خودتان به شکل عادی و همیشگی خسته شده اید، بهتر است نگاهی به این نوع بستن روسری ها هم نگاهی داشته باشید. با بنیتا همراه باشید.

شاید شما هم از بستن روسری خودتان به شکل عادی و همیشگی خسته شده اید، بهتر است نگاهی به این نوع بستن روسری ها هم نگاهی داشته باشید. با بنیتا همراه باشید.

 

روسری استایل دار و گره‌های پاپیونی

Getty/Cultura/Chris Sembrot


استفاده از روسری به‌عنوان یک محافظ در مقابل نور خورشید، بالا نگه‌داشتن موهای خودتان، جلوگیری از ریختن موهایتان به روی صورتتان و ایجاد یک حالت خاصی از استایل برای روزی که موهایتان را نشسته‌اید، مناسب است. روسری دارید که بخواهید از آن برای پوشاندن موهایتان استفاده کنید؟ اینجا روشی برای شما که روسری را به‌صورت استایل دار ببندید ارائه داده‌ایم.

بستن روسری همانند زنان خانه‌دار دهه 50 میلادی

Babble.com.


برای ایجاد یک چهره قدیمی ولی شیک، این روش را که بستن روسری به شکل زنان خانه‌دار دهه 50 میلادی است امتحان کنید. می‌توانید این استایل را با شلوار جین، شلوارهای پاره و حتی پیراهن با الگوهای بامزه استفاده کنید.

شال‌گردنی بالای سرتان

hairromance.com


یک روش بی‌دردسر و راحت برای اینکه موهای خودتان را بالا نگه‌دارید استفاده از روسری‌تان همانند شالی بالای سرتان است. شما می‌توانید با روسری استایل های متفاوتی به خودتان بدهید.

همانند سربند

Beautyblitz.com


سربند فقط برای پیشگوها نیست. روسری‌های بزرگ را می‌توانید دور سرخودتان به این حالت ببندید.

سربندی دیگر

beautyblitz.com


وقتی شما دلتان یک سربند بخواهد چه‌کار باید بکنید؟ شما می‌توانید به این راحتی روسری خودتان را مثل سربند گره بزنید.

هدبندی از روسری

rannka.com


بستن روسری به روی پیشانی فقط برای دوچرخه‌سواران ساخته نشده است، شما هم می‌توانید این‌گونه روسری خودتان را ببندید. شما می‌توانید با استفاده از آموزش‌های بستن روسری به‌صورت هدبند، استایل جالبی داشته باشید.

روسری معمولی

rannka.com


اگر موهای شما زودبه‌زود چرب می‌شود و نیاز دارید که آن‌ها را زود بشورید، کافی است که این مدل را بر روی سرخودتان پیاده کنید. مطمئن باشید که هیچ‌کسی از اتفاقاتی که در زیر سرتان اتفاق می‌افتند، باخبر نیست.

روسری روزتی

itsalisa.com


اگر شما ترجیح می‌دهید که روسری که به سر می‌کنید را بیشتر زنانه به نظر بیاید و کمی هم عجیب باشد، کافی است بتوانید این روش بستن روسری را یاد بگیرید. کمی بستن این مدل روسری سخت‌تر از موارد دیگر است. آیا فکر می‌کنید می‌توانید در سه مرحله این مدل روسری خودتان را ببندید؟

همانند دوک Doek روسری سر کنید

destinyconnect.com


دوک نوعی از بستن روسری در آفریقا است که عمدتاً زنان آفریقایی از آن به‌عنوان روش مرسوم استفاده می‌کنند. مخصوصاً وقتی بخواهند از وضعیت ازدواج خودشان اطلاعی بدهند. شما می‌توانید با آموزش‌های ساده این روسری‌ها را ببندید.

روسری همراه مو سر

accessoirescheveuxchic.com


در اینجا ایده‌ای به شما خواهیم گفت که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردید بتوانید از روسری برای حالت دادن به موهایتان استفاده کنید. بسیاری از زنان از روسری خودشان برای اینکه موهایشان کم‌حجم‌تر باشد، استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با آموزش‌هایی که برای این نوع بستن که به مدل فرانسوی معروف شده است، موهای خودتان را حالت بدهید.

بستن با گره کنار سر

peonylim.com


این مدل برای استفاده در مواردی که می‌خواهید استایلی برای یک‌طرف خود ایجاد کنید بسیار مناسب است. این روش برای روزهای تابستانی که معمولاً تی‌شرت و شلوار جین به تن دارید خوب است. اگر گره کناری را دوست ندارید، گره پشت سر را امتحان کنید. آموزش‌های مربوط به این گره را حتماً ببینید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان