ماهان شبکه ایرانیان

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تاکید کرد

الزام ۳۳۰ روستا در استان تهران برای تدوین سند برنامه توسعه‌ای تا سال ۹۹

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تاکید کرد: ۳۳۰ روستا در استان تهران باید تا پایان سال ۹۹ سند برنامه توسعه‌ای خود را تدوین کنند.

الزام 330 روستا در استان تهران برای تدوین سند برنامه توسعه‌ای تا سال 99

به گزارش ایسنا، نعمت‌زاده ترکی در حاشیه پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات این جلسه، گفت: در این جلسه سند توسعه استان تهران در بخش محیط زیستی با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید که این یک برنامه میان مدت است که از سال 96 آغاز و تا پایان سال 99 چشم‌انداز محیط زیستی استان تهران را به طور کامل مشخص می‌کند. در حقیقت این سند یک برنامه توسعه‌ای در بخش محیط زیست است و می‌تواند کمک بسزایی در حل مشکلات استان تهران در بخش‌های آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک داشته باشد. این مشکلات در این سند به طور شفاف دیده شده و تا پایان سال 1399 در خصوص این مشکلات تعیین تکلیف شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تهیه سند برنامه توسعه‌ای روستاها در کشور اشاره کرد و افزود: برابر ماده 27 برنامه ششم توسعه مقرر شده است 25 هزار روستا در سطح کشور تا پایان سال 1399 سند برنامه توسعه‌ای و چشم‌انداز نسبت به رفع مشکلات موجود داشته باشند. سهم استان تهران از این رقم 330 روستا است که باید تا پایان سال 99 سند توسعه‌ای خود را تدوین کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تاکید کرد: به این ترتیب هر سال باید 67 روستا در قالب این طرح برنامه توسعه‌ای خود را تدوین کنند. در این جلسه برنامه توسعه‌ای 67 روستا آماده شده بود که به تصویب اعضاء رسید.

ترکی تصویب طرح ساماندهی واحدهای دارویی را یکی دیگر از مصوبات این جلسه خواند و افزود: در بخش ساماندهی واحدهای صنفی برابر دستور استاندار تهران مقرر شد مجتمع تهیه و توزیع دارو که اغلب به صورت دانش‌بنیان نیز هستند در شهرستان ملارد احداث شوند. در همین راستا مقرر شد که تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تهران جهت همکاری در روند جابجایی این واحدها در سطح استان تهران به شهرستان ملارد همکاری لازم را داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان