ماهان شبکه ایرانیان

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با ۱۶۴ نفر از شهروندان سیرجانی

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان گفت: رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون قضائی و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان با ۱۶۴ شهروند سیرجانی ملاقات کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان گفت: رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون قضائی و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان با 164 شهروند سیرجانی ملاقات کرد.
 
محمد بصیریان اظهار داشت: در این دیدار 264 درخواست واصل شد که به علت کمبود وقت و تداخل با سایر جلسات سایر درخواست‌ها (100 درخواست) در سیکل اداری قرار گرفتند.

وی استقبال مردم سیرجان از این دیدار مردمی را مطلوب دانست و عنوان کرد:در این سفر نماینده عالی قوه قضائیه در استان به همراه جمعی از معاونین دادگستری استان با 164 نفر از شهروندان سیرجانی ملاقات ودستورات قضائی لازم را درپاسخ به درخواست‌های قضائی آنان صادر کردند.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: در این ملاقات که در دادگستری شهرستان سیرجان برگزار شد به مسائلی از قبیل: مشکلات مربوط به زندانیان، تبدیل قرار، اعسار و تسریع در رسیدگی پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست‌های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

بصیریان خاطرنشان ساخت: در طی یکسال گذشته رئیس کل دادگستری استان کرمان برای دومین بار با شهروندان سیرجانی دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان