۱۰نقطه‌ای که هیچ موقع فکر رنگ کردن‌شان هم به ذهن‌تان خطور نمی کند !(قسمت اول)

در این مقاله ی دو  قسمتی قصد داریم با ده مثال به شما ثابت کنیم که با کمی استفاده از رنگ ها ، تفاوت‌های جذابی به فضای اطراف خود خواهید بخشید.

 نقاشی منزل

در این مقاله ی دو  قسمتی قصد داریم با ده مثال به شما ثابت کنیم که با کمی استفاده از رنگ ها ، تفاوت‌های جذابی به فضای اطراف خود خواهید بخشید.

کمد دیواری

I. دیوار داخلی کمد لباس‌ها :

کمد های لباس معمولا آن‌قدر از لباس‌ها پر هستند که دیگر جایی برای دیده شدن دیوار داخلی باقی نمی‌ماند . کافی است یک رنگ سبز روشن به دیوار داخلی بزنید تا از  این به بعد از تماشای کمد لباس خود لذت بیشتری ببرید.

گنجه

II. داخل گنجه : 

ممکن است این گنجه از بیرون قدیمی و رنگ و رو رفته به نظر برسد ، اما فضای داخلی آن می‌تواند کاملا متفاوت باشد. با رنگ کردن این فضا، دفعه‌ی بعد که پتو ها و بالشت های داخل آن را نیاز داشتید، از جلوه ی مسحور کننده ی آن شگفت زده خواهید شد.

در و دیوار رنگی

III. لبه های در : 

اگر سلیقه‌ی سنتی‌ای داشته باشید ، انتخاب یک در سفید رنگ قابل درک است. اما پیشنهاد می‌کنیم به رنگ کردن لبه‌های آن فکر کنید. تا با یک تیر ، دو نشان بزنید.

کابینت آشپزخانه

IV. داخل کابینت آشپزخانه : 

کابینتی یک‌دست سفید، شیک خواهد بود. اما شما می‌توانید با کمی شخصی‌سازی مثل رنگ کردن فضای داخلی آن ،ظاهر آن را  بسیار چشم نواز و جذاب‌تر کنید. قرار گرفتن ظرف‌های سفید رنگ در کنار فضای داخلی رنگی ، ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند.

زنگ در ورودی

I. زنگ در : 

رنگ‌کردن رویه‌ی  زنگ کوچک در  می تواند به شکل فرمالیته‌ی آن جذابیت دو چندانی ببخشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان