۱۵ طراحی دوست‌دار محیط زیست برای خانه‌

این روزها تب محیط زیست دوستی در همه جا فراگیر شده است. اگر می‌خواهید خانه‌ای دوست‌دار محیط زیست برای خود درست کنید با بنیتا همراه باشید.

این روزها تب محیط زیست دوستی در همه جا فراگیر شده است. اگر می‌خواهید خانه‌ای دوست‌دار محیط زیست برای خود درست کنید با بنیتا همراه باشید.

مطلبی که در ادامه خواهید دید گزارشی است از شبکه اجتماعی (DIY) که روی انجام دادن امور مربوط به خانه توسط خود اشخاص تمرکز دارد. آمارهای این گزارش مربوط به بریتانیا می‌باشد.

ما ملتی هستیم که عاشق تغییر دکوراسیون خانه‌ها هستیم و سالانه حدود 6 بیلیون دلار در وبسایت (DIY) خرج می‌کنیم.

گزارشی که توسط بانک لویدز تهیه شده است نشان‌دهنده این موضوع است که بازسازی خانه‌ها نسبت به سال پیش 13٪ رشد داشته است و به بالاترین مقدار خود از سال 2008 رسیده است. 

همان‌قدر که این موضوع روی جیب‌های ما اثر خود را گذاشته باید بدانیم وبسایت (DIY) برای حفظ محیط زیست محیط مناسبی نیست چرا که از مواد شیمیایی و چوب‌هایی استفاده می‌کند که غیرقابل جایگزین هستند.

خوش‌بختانه تکنولوژی جدید به کمک ما آمده است و میزبان یک سری از محصولاتی است که علاوه بر زیبایی، مطمئن نیز هستند.

این محصولات شامل محصولاتی مثل: رنگ‌های برند بنجامین مور هستند که هم برای سلامتی خودتان، سیاره زمین و البته برای دیوارهای شما نیز مفید است. چرا که آنها با قابلیت تنفسی که دارند می‌توانند جلوی جمع شدن رطوبت را بگیرند.

همچنین شما این انتخاب را دارید که کاشی‌های چینی واقعی یا بازیافتی و یا کفپوش‌های وینیل، قالی‌های پشمی و کفپوش‌های بازیافتی را برای تزیین کف اتاق‌تان استفاده کنید.

امروزه ما همچنین بدنبال مبلمانی هستیم که نه تنها دوست‌دار محیط زیست باشد بلکه فضای زیادی را اشغال نکند و البته زیبا باشد. در مجموعه‌ای که مشاهده خواهید کرد از مبل راحتی ساخته شده از اتوموبیل بازیافتی تا میز و صندلی‌های درخشان و باکلاس ساخته شده از چوب‌های پایدار و البته کلی انتخاب دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد تا نیازهای شما را به راحتی برطرف کند.

حالا فرقی نمی‌کند می‌‌خواهید رنگ دیوارتان را تغییر بدهید یا کاملاً دکور اتاق‌تان را عوض کنید، اینجا ما به شما یک سری طراحی الهام‌بخش را نشان خواهیم داد که زیاد هم به جیب مبارک فشار وارد نمی‌کنند (البته به پول اون ور آب!):

1.مبل برند (Canett) نیمکت تاکسی

این مجموعه مبلمان‌های بازسازی شده از اتوموبیل، تاکسی و قسمت جلویی وانت‌های بازیافتی، درست شده است که در همه مدل‌ها قسمت جلوی اتوموبیل را کار کرده‌اند.

قیمت: 2995 پوند

2.میز کار برند (Opendesk)

شرکت (Opendesk) سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده است که در آن مشتریان بصورت آنلاین می‌توانند سفارش بدهند و شرکای محلی (Opendesk) با استفاده از دستگاهی خاص اقدام به تولید یک سری مبل و لوازم اداری دوست‌دار محیط زیست می‌کند. این کار باعث کاهش تولید دی‌اکسید کربن می‌شود چرا که دیگر نیازی به حمل مبلمان با کامیون و انبار کردن آن نیست.

قیمت: 479 پوند

3.مبلمان برند (Raft)

برند (Raft) بزرگ‌ترین تولید کننده 100٪ چوب ساج بازیافتی، دارای گواهی نظارت در بریتانیا است. این مبلمان در لندن طراحی می‌شود. آنها تولید دی‌اکسید کربن کمتر از حد متوسط دارند. در ضمن این شرکت خودشان مبلمان را به منزل شما می‌آورند تا در دکوراسیون آن به شما کمک کنند.

قیمت میز کار: 677 پوند

4.میز دم دستی شرکت (Atkin and Thyme)

این میز دست‌ساز دوست‌دار محیط زیست ساخته شده از چوب درخت انبه با دسته‌های برنج کاری‌شده و یک قاب برنجی سبک، نماینده جریان نو در طراحی و دارای حس و حال کلاسیک است.

قیمت: 549 پوند

5.کاشی شرکت (Reed Harris)

ظروف چینی و کاشی‌های سرامیکی دوست‌دار محیط زیست هستند چرا که طول عمر به اندازه 50 سال دارند. در ضمن از آنجایی که به راحتی تمیز می‌شوند و به راحتی آلودگی‌های محیطی را جذب نمی‌کنند، انتخابی کاربردی و بهداشتی هستند.

قیمت هر متر: 129.9 پوند

6.رنگ طبیعی برند (Benjamin Moore)

این رنگ بدون انتشار دارای گواهی ضد آسم و آلرژی است. علاوه بر این در 3500 رنگ به بازار عرضه می‌شود.

قیمت هر لیتر: 20 پوند

7.رنگ کلی‌پینت از برند (Earthborn)

یک رنگ بدون روغن و آکریلیک برپایه آب است که با دارا بودن امولسیون قابل تنفس از انباشت رطوبت جلوگیری می‌کند و به مبلمان، دیوار و سقف خانه شما یک ظاهر مات تخت می‌دهد. از آنجایی که رنگ بدون بویی است می‌تواند برای جلوگیری از حملات آسم و آلرژی نیز مفید باشد.

قیمت برای هر لیتر: 45 پوند

8.کف‌پوش وینیل برند (Moduleo)

این کف‌پوش حداقل شامل 50٪ مواد بازیافتی است و خودش هم بعد از مصرف قابل بازیافت است. این کف‌پوش همچنین دوست‌داشتنی است و به آسانی تمیز می‌شود و ضد خش و لک نیز هست.

قیمت هر متر مربع: 29.99 پوند

9.ملحفه شرکت (Broste Copenhagen)

این ملحفه در زمستان شما را گرم و در تابستان شما را خنک می‌کند. این محصول گواهی سلامتی برای محیط زیست را نیز دارد. علاوه بر این  نحوه اداره این شرکت  براساس متمم دهم سازمان ملل برای حفظ حقوق کارگران است اداره می‌کند.

قیمت بالش: 22.5 پوند و قیمت هر ملحفه: 128 پوند

10.فرش برند (Hug)

این فرش کتان طراحی شده در بریتانیا 100٪ از مواد قابل بازیافت شامل کتان از صنایع پوشاک، لاستیک‌های بازیافتی، قوطی‌های نوشیدنی و سر بطری‌ها درست شده است. حتی جوهر به کار رفته نیز طبیعی و بدون کربن است. به لطف تکنولوژی میکروفیبر به کار رفته در این فرش می‌تواند 95٪ گرد و خاک، گِل تر و کثیفی را به خود جذب کند و می‌تواند به اندازه 4 برابر وزن خودش مایع به خود جذب کند و همچنین قابل شستشو در ماشین لباس‌شویی است.

شروع قیمت از: 19.99 پوند

11.قالی و موکت برند (Roger Oates) از مجموعه شتلاند

قوی و در عین حال نرم از پشم گوسفندان بومی جزایر شتلاند که از قرن هشتم در این جزیره تولید می‌شود برای قالیچه‌ها و موکت‌های پله‌ها بسیار مناسب است. بدون رنگ و ارائه شده با 6 رنگ طبیعی شامل: سفید عاجی، خاکستری به رنگ  کبوتر و آبنوس است. این محصولات از گوسفندانی که در فضای آزاد چَرا می‌کنند، چیده شده‌اند و محصولات بسیار تمیزی هستند.

قیمت هر متر: 165 پوند

12.قالیچه برند (Dash & Albert)

این قالیچه‌ها از ماده قدرتمند پلی پروپیلن و پلاستیک قابل بازیافت درست شده است. این قالیچه‌ قابل شستشو است و در مقابل رفت و آمد زیاد و آلودگی‌ها مقاوم است.

شروع قیمت از: 72.99 پوند

13.قالیچه‌های لوکس (FabHab)

این فرش همه‌کاره در هند از اضافات پلی پروپیلن بازیافتی ساخته شده و در یک کیف دوست‌دار محیط زیست نیز عرضه می‌شود. این شرکت همچنین آب و پسابی که در حین تولید ایجاد می‌شود را تصفیه می‌کند.

قیمت: 49.95 پوند

14.روتختی (Ian Mankin)

این روتختی‌ها، تخت‌های بسیار بزرگ را پوشش می‌دهند و از کتان بازیافتی در کارخانه لنکشایر درست شده است. بسیار نرم و قابل شستشو در ماشین لباس‌شویی نیز هستند.

قیمت: 69.5 پوند

15.سطل آشغال 60 لیتری (Joseph Joseph Totem)

این سطح زباله کاربردی و قابل انعطاف، یک سطل کاملاً استاندارد است. این محصول همراه با 10 سال گارانتی عرضه می‌شود.

قیمت: 199 پوند

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر