دو شاسی بلند دیگر چینی Leopaard و Hawtai در راه ایران+قیمت

فعالیت‌های شرکت ریگان خودرو در ایران؛ دو شاسی‌بلند Hawtai A۲۵ و Leopaard CS۱۰ به زودی عرضه می‌شوند.با ما در متفاوت ترین سایت تخصصی خودرو همراه شوید... .

ظاهرا صنایع خودروسازی کرمان و به طور خاص شرکت کرمان‌موتور، از سالها قبل برای چینی کردن بازار خودروی ایران برنامه‌‎ریزی داشته و منتظر یک فرصت مناسب بودند. این شرکت با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده خود پای کمپانی‌های چینی را به ایران باز کرد و توانست خلع موجود در بازار ایران را که به واسطه انحصار طلبی دو خودروساز دولتی ایجاد شده بود، از بین ببرد.

به همین منظور شرکت کرمان‌موتور زیر مجموعه‌های زیادی ایجاد کرده است تا بهتر بر پیکر بی‌جان صنعت خودروسازی ایران چنگ بزند. یکی از این زیر مجموعه‌ها ریگان‌خودرو نام دارد.کمپانی Hawtai یا Hawtai Motor Group امکان تولید خودرو در مغولستان را داشته و کارخانه اصلی آن در استان شاندونگ چین قرار دارد.

 

 

 

 

حالا اما این شرکت قصد دارد با همکاری شرکت‌های چینی Leopaard و Hawtai دو خودروی شاسی‌بلند جدید CS10 و A25 را تولید و در بازار ایران عرضه کند. خودروی Terracan نیز که یک شاسی‌بلند بزرگ با قابلیت‌های آفرود است با هدف بازاریابی و بررسی شرایط فروش در این کلاس توسط ریگان خودرو به نمایش گذاشته شد. این خودروها در بازارهای بین المللی دارای قیمتی در حدود 50 میلیون تومان هستند که باید دید در ایران چه قیمتی خواهند داشت.

 

مطالب پیشنهادی :

پورشه 911 GT2 قدرتمند با 700 اسب‌ بخار امسال معرفی می‌شود

خیابان های کشور در انتظارسانگ یانگ رکستون G4

 

 شاسی‌بلند Hawtai A25 یک کراس‌اوور شهری بوده و از نظر ابعاد و طراحی تا قسمتی شبیه به هیوندای سانتافه است. این خودرو با یک پیشرانه 1.5 لیتری و با توان 154 اسب‌بخار عرضه شده و در دو نسخه دستی و اتوماتیک به فروش می‌رسد.

 کمپانی GAC برنامه‌ریزی داشت که با برند ترامپچیحضور گسترده‌ای در بازار خودروی ایران داشته باشد؛ اما حالا ریگان‌خودرو می‌خواهد پای برند Liebao را به بازار ایران باز کند و خودرویی به نام Leopaard CS10 را به تولید برساند.

 

 

 

خودروی مذکور که در سال 2015 معرفی شده است؛ از یک پیشرانه 2 لیتری میتسوبیشی با توان 174 اسب‌بخار استفاده کرده و در 4 نسخه مختلف عرضه می‌شود.

ناشناخته‌های جدید چهره و امکانات خوبی دارند؛ اما کسی از کیفیت و استهلاک آنها با خبر نیست! اما قیمت آنها بالای 90 میلیون تومان بوده و مثل همیشه اکثر مردم از سواری با آنها بی‌نصیب خواهند بود.

 

                                     مشخصات Hawtai A25 و Leopaard cs10

 

محصولات جدید شرکت ریگان خودرو در بازار ایران:
 

خودرو

Hawtai A25

Leopaard CS10

موتور

توربوشارژ روور

توربوشارژ میتسوبیشی

حجم موتور

1490 سی‌سی

1997 سی‌سی

تعداد سیلندر و سوپاپ

4 سیلندر 16 سوپاپ

4 سیلندر 16 سوپاپ

قدرت موتور

155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

175 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه

گشتاور

215 نیوتن‌متر

250 نیوتن‌متر

گیربکس

4 سرعته اتوماتیک

4 سرعته اتوماتیک

محور متحرک

جلو

جلو

وزن خالص خودرو

1484 کیلوگرم

1661 کیلوگرم

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت

9.5 ثانیه

11 ثانیه

ظرفیت مخزن سوخت

50 لیتر

60 لیتر

مصرف سوخت ترکیبی

8 لیتر در هر 100 کیلومتر

8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر

حداکثر سرعت

180 کیلومتر در ساعت

185 کیلومتر در ساعت

ابعاد (طول/ عرض/ ارتفاع)

4.426 متر/ 1.862 متر/ 1.709 متر

4.663 متر/ 1.875 متر/ 1.700 متر

امکانات و تجهیزات

دو کیسه هوا- ترمز ABS- سیستم‌های ترمز EBD و ESP- کنترل کشش پایداری TCS- چراغ روشنایی در روز- کروز کنترل- آینه برقی- سانروف- کنترل باد تایر- 6 بلندگو- نمایشگر 8 اینچی لمسی- ورود بدون کلید- کنترل سیستم صوتی از روی فرمان



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر