هنسی پرفورمنس، تیونر نام آشنا و کاربلد آمریکایی صنعت خودروسازی که در کارنامه فعالیتش بیشتر از همه ماشینهای آمریکایی همچون شورلت و فورد و... دیده میشود، اخیرا یک پروژه متفاوت دست گرفته و به سراغ تقویت یکی از ماشینهای سوپراسپرت آلمانی، یعنی خودروی آئودی R8 V10 پلاس رفته است تا با ارائه توربوشارژرهای دوقلو برای آن، به تقویت توان خروجی این خودرو کمک کند.
ما از ساخت یک موتور توربوشارژر برای آئودی R8 بسیار هیجان زده هستیم، اما متاسفانه هیچگونه اطلاعات دقیقی از خروجی قدرت و گشتاور این خودرو پس از دریافت توربوشارژرهای دوقلو ارائه نشده است، اما در پروژههای قبلی "هسنی پرفورمنس" با شرایطی مشابه شاهد تولید حداکثر قدرت 2200
اسب بخار با استفاده از سوختهای مسابقهای هستیم، درحالی که با سوختهای معمولی در پمپ بنزینها میتوان حداکثر 1200
اسب بخار قدرت از این پیشرانه 5.2 لیتری ده سیلندر استخراج کرد.
در ادامه بد نیست بدانید که قویترین نسخه از نسل دوم آئودی R8 در مدل V10 پلاس به سیستم مولد قدرت لامبورگینی هوراکان، یعنی به یک پیشرانه 5.2 لیتری ده سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده است که میتواند در حداکثر کارایی خود قدرت 602 اسب بخاری و همچنین گشتاور خروجی 560 نیوتن متری داشته باشد که در شتاب صفر تا صد به عدد 3.2 ثانیه رسیده و همچنین میتواند با حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت به راه خود ادامه دهد، حال باید منتظر ماند و دید که پروژه "هنسی پرفورمنس" پس از دریافت توربوشارژرهای قدرتمند دوقلو میتواند چه مقدار قدرت و گشتاور خروجی داشته باشد.