فرماندار ویژه شهرستان ری خبر داد

قول فرمانده ناجا برای ارتقاء سرکلانتری ری به فرماندهی انتظامی

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر گرفتن قول مساعد از فرماندهی انتظامی ناجا برای ارتقاء سرکلانتری ری به فرماندهی انتظامی افزود: در این سالها برخی توسعه و امنیت مردم را فدای برخی مصلحت سنجی‌های بی‌مورد کردند.

قول فرمانده ناجا برای ارتقاء سرکلانتری ری به فرماندهی انتظامی

هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به قولی که از فرماندهی انتظامی ناجا گرفته ایم امیدواریم به زودی شاهد تحقق ارتقاء سرکلانتری ری به فرماندهی انتظامی باشیم تا به این ترتیب گام موثری در تامین بیش از پیش امنیت مردم این شهرستان برداشته شود.


وی افزود: برای این ارتقاء در دولت تدبیر و امید تلاش بسیاری شد، البته در شهرستان ری برای ارتقاء کیفیت زندگی در همه حوزه‌ها توسط دولتمردان تلاش گسترده‌ای صورت گرفت که نتیجه آن تحول و ساماندهی ساختار مدیریتی ری شده است. تا پیش از دولت یازدهم ری ساختار مدیریتی بسیار ازهم پاشیده‌ای داشت که زیبنده این شهرستان نبود.

وی ادامه داد: شهرستان ری وسعتی بیش از پنج استان کشور را دارد اما تا سه سال پیش از ساختار فرسوده اداری رنج می برد و ادارات در حد نمایندگی در این شهرستان حضور داشتند در حالی که امروز ادارات ری تا حد معاون، مدیرکل و برخی تا حد مدیرکل ارتقاء داشته اند. قطعا این گامی موثر در راه اصلاح ساختار اداری شهرستان قلمداد می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری، تنظیم سند تحولی شهرستان ری را از دیگر خدمات دولت یازدهم برای شهروندان این شهرستان خواند و افزود: ظرف چهار سال گذشته گام های ارزشمندی بر اساس سند چشم انداز تحول شهرستان ری برداشته شده است که تحولات عظیمی را به همراه داشته است.

جمالی پور با انتقاد کارشکنی‌ها در راه توسعه شهرستان ری تاکید کرد:  برخی توسعه و امنیت مردم را فدای برخی مصلحت سنجی های بی مورد می کنند اما امیدوارم با قول سردار اشتری به زودی ارتقاء سرکلانتری ری به فرماندهی انتظامی را شاهد باشیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان