ماهان شبکه ایرانیان

افزایش رضایت مشتریان از خدمات خودرو؟

ایسنا: در‌حالی‌که مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند، وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای کسب رضایت مصرف‌کنندگان شده است

ایسنا: در‌حالی‌که مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند، وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای کسب رضایت مصرف‌کنندگان شده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم «برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت» را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به «برنامه راهبردی صنعت خودرو» است. در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله آن افزایش کیفیت خدمات پس از فروش خودرو و رشد رضایتمندی مصرف‌کنندگان از این خدمات است. در این زمینه در برنامه راهبردی صنعت خودرو تاکید شده که تا سال 1400 شاخص رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو از عدد 689 از 1000 در سال 1394 باید به 795 از 1000 در سال 1400 افزایش یابد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان