ماهان شبکه ایرانیان

فریدون آسرایی خیلی زود به قولش عمل کرد / رامبد جوان از این خواننده چه خواسته بود؟

برنامۀ «خندوانه» پنجشنبه ۲۱ مرداد یک مهمان از اهالی موسیقی داشت. «فریدون آسرایی» در این برنامه از زندگی خود و آرزوهایش گفت و شمع کیک تولد ۶۰ سالگی خود را نیز خاموش کرد. در این برنامه «رامبد جوان» خواسته‌ای نیز از فریدون آسرایی داشت. در بنیتا بخوانید.

 برنامۀ «خندوانه» پنجشنبه 21 مرداد یک مهمان از اهالی موسیقی داشت. «فریدون آسرایی» در این برنامه از زندگی خود و آرزوهایش گفت و شمع کیک تولد 60 سالگی خود را نیز خاموش کرد. در این برنامه «رامبد جوان» خواسته‌ای نیز از فریدون آسرایی داشت. در بنیتا بخوانید.

جدای تمام رویدادهای جالب این برنامه، رامبد جوان به رسم معمول از فریدون آسرایی قول گرفت که با انجام کاری یک یا چند نفر را شادمان کند. این خواننده نیز در پاسخ قول داد که دو زندانی جرائم غیر عمد را که به دلیل عدم تمکن مالی محبوس هستند را رهایی بخشد.

فریدون آسرایی در برنامه خندوانه

حال به نظر می‌رسد، آسرایی خیلی زود به حرفی که در «خندوانه» زده بود جامه عمل پوشانده است. او در این رابطه در اینستاگرام نوشت: «همونطورى که قرار بود دو زندانى رو تا آخر ماه آزاد کنم دیروز تمام مراحل قانونى جهت آزاد شدن دو زندانى را انجام دادم که یکى امروز و دیگری به‌زودى آزاد می‌شود.

صفحه اینستاگرام فریدون آسرایی

او در ادامه این عمل نیک را به همه توصیه کرد: «اگر روزى نذرى داشتید اقدام به آزادى یک زندانى غیر عمد کنید و مبلغ اون زیاد هم نیست و صوابش بسیار زیاد»

 

مقالات مرتبط

مردی که خوشگل عاشق را خاطره کرد

fereidoon-asraee


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان