جیمی فالون مجری مراسم گلدن گلوبز ۲۰۱۷ خواهد بود

شبکه‌ی ان‌بی‌سی، جیمی فالون مجری برنامه‌ی نمایش امشب یا تونایت شو را به‌عنوان مجری مراسم گلدن گلوبز ۲۰۱۷ معرفی کرد. روبرت گرینبلت، رئیس شبکه‌ی ان‌بی‌سی این خبر را در خلال برگزاری تور تابستانی انجمن منتقدان برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

شبکه‌ی ان‌بی‌سی، جیمی فالون مجری برنامه‌ی نمایش امشب یا تونایت شو را به‌عنوان مجری مراسم گلدن گلوبز 2017 معرفی کرد. روبرت گرینبلت، رئیس شبکه‌ی ان‌بی‌سی این خبر را در خلال برگزاری تور تابستانی انجمن منتقدان برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

مراسم گلدن گلوبز 2017 در هشتم ژانویه این سال (19 دی‌ماه 1395) به‌طور زنده از بِوِرلی هیلتون بین ساعت 8 تا 11 شب به‌وقت محلی پخش خواهد شد.

فالون که از فوریه‌ی 2014 تاکنون مشغول اجرا در برنامه‌ی نمایش امشب است، در سال 2010 نیز به‌عنوان مجری مراسم جوایز اِمی انتخاب شده بود. برنامه‌ی نمایش امشب نیز در دو بخش از مراسم امی امسال نامزد شده است.

مراسم سه‌ساعته‌ی گلدن گلوبز در ماه ژانویه‌ی 2017 سرآغازی برای شروع فصل جوایز سینما در این سال خواهد بود.

رابرت گرینبلت می‌گوید ما از اعلام نام جیمی به‌عنوان مجری 74مین مراسم گلدن گلوبز بسیار خرسندیم. این یکی از جذاب‌ترین مراسم جوایز تلویزیونی بوده و حرکات و رفتارهای طنز و کمدی جیمی او را به یک مجری ایده‌آل برای برگزاری چنین مراسمی تبدیل کرده است.

لورنزو سوریا، رئیس انجمن رسانه‌های خارجی هالیوود می‌گوید جیمی فالون یکی از مجریان شوخ‌طبع، بااستعداد و پرتحرک است که می‌تواند مراسم گلدن گلوبز 2017 را به شکلی کاملاً جذاب برگزار کند. بذله‌گویی و طنز فی‌البداهه‌ی جیمی هرکسی را به وجد آورده و میلیون‌ها بیننده را پای تلویزیون میخ‌کوب می‌کند.

فالون نیز در چند پیام توییتری خوشحالی خود از انتخاب به‌عنوان مجری مراسم گلدن گلوبز را اعلام کرده است:

«من از انتخاب به‌عنوان مجری مراسم گلدن گلوبز در ژانویه‌ی 2017 بسیار هیجان‌زده هستم»

«من واقعاً منتظر دیدار و وقت گذراندن با رسانه‌های خارجی هالیوود قبل از اینکه دونالد ترامپ آن‌ها را از آمریکا بیرون بیندازد هستم!»

نامزدان جایزه گلدن گلوبز 2017 در روز دوشنبه 12 دسامبر (22 آذر 1395) اعلام خواهند شد. برندگان این مراسم با رأی انجمن رسانه‌های خارجی هالیوود انتخاب می‌شوند.

مراسم جوایز گلدن گلوبز به تهیه‌کنندگی دیک کلارک در بیش از 236 کشور جهان پخش شده و یکی از اندک مراسمی است که شامل جوایز فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی می‌شود.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر