ونگر خطاب به منتقدانش: ببخشید که هنوز اینجا هستم!

آرسن ونگر خطاب به منتقدانی که گفته بودند اگر قراردادش را تمدید کند او را می‌کشند گفته ببخشید که ماندم و فعلا نجات پیدا کرده‌ام.

ونگر خطاب به منتقدانش: ببخشید که هنوز اینجا هستم!

به گزارش خبرگزاری مهر، انتقادات از آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال، فصل گذشته به اوج رسیده بود و خیلی‌ها معتقد بودند او در پایان فصل گذشته که به پایان قراردادش می‎رسد نباید آن را تمدید کند. اما ونگر بدون توجه به انتقادات قراردادش را تمدید کرده است.

او اخیرا در کنفرانسی مطبوعاتی به شوخی از کسانی که می‎خواستند او را در صورت تمدید قرارداد بکشند معذرت‎خواهی کرده است: متاسفم که هنوز اینجا هستم! می‎فهمم که می‎خواستید من را بکشید، اما فعلا که نجات پیدا کردم.

تیم او فصل گذشته حتی جواز حضور در رقابت‎های لیگ قهرمانان این فصل را هم کسب نکرد. اما ونگر مدعی شده می‎خواهند برای همه عناوین ممکن بجنگند: وقتی به لیگ قهرمانان راه پیدا می‎کردیم همه می‎گفتند در این مسابقات هستید، اما جامی نمی‎برید. حالا یک جام بردیم، اما به لیگ قهرمانان نرفتیم. حالا می‎گویند چرا در لیگ قهرمانان نیستید؟ زندگی کردن با این موضوعات عادی است. اما می‎خواهم همه تمرکزم را روی کارم و بردن بیشترین جام ممکن بگذارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان