ماهان شبکه ایرانیان

پیش شرط های رستوران رفتن

در اکثر رستوران‌ها هر پرس غذا کلی حجم و کالری دارد و بدتر این که حجم یک پرس غذا برای مرد و زن و پیر و جوان و حتی کودک، یکسان است

پیش شرط های رستوران رفتن

در اکثر رستوران‌ها هر پرس غذا کلی حجم و کالری دارد و بدتر این که حجم یک پرس غذا برای مرد و زن و پیر و جوان و حتی کودک، یکسان است. اضافه وزن و چاقی از دم‌دستی‌ترین پیامدهای تغذیه مکرر با غذاهای رستورانی است. اما شما خودتان می‌توانید مراقب سایز غذایی که سفارش می‌دهید، باشید. می‌پرسید چه‌طور؟ با ما همراه شوید.
 

1. فکر کنید
 

به اینکه چه بخورید و چه زمانی را به این موضوع اختصاص بدهید، خوب فکر کنید. تنها هنگامی غذا بخورید که واقعا گرسنه هستید. در ضمن، غذایی را که انتخاب می‌کنید، باید غذایی باشد که به بهبود وضعیت تغذیه‌ای‌تان کمک کند.

2. شریک شوید
 

اگر حجم غذایی که در رستوران مورد علاقه‌تان سفارش می‌دهید زیاد است، به جای دو تا غذا یکی سفارش بدهید و آن را با همراه‌تان (دوست یا همسر) شریک شوید. در به کار بستن این عادت غذایی هم اصلا خجالت نکشید. شما با این کار به سلامت خودتان خدمت می‌کنید، نه خیانت!

3. ذخیره کنید
 

توصیه سوم این است که از پیشخدمت رستوران یک ظرف یکبار مصرف بگیرید و نیمی از غذای‌تان را همان ابتدا برای وعده بعدی جدا کنید و همراه خودتان ببرید.

4. ورزش کنید
 

اگر در یک وعده، غذای زیادی میل کردید، بیشتر به بدن‌تان حرکت دهید تا میزان کالری مصرفی‌تان افزایش یابد.

5. باهوش باشید
 

غذاهایی را انتخاب کنید که به جای کالری زیاد، ارزش تغذیه‌ای زیادی دارند. با این اقدام، نه تنها وضعیت تغذیه‌ای خودتان را بهبود می‌بخشید، بلکه کالری کمتری نیز دریافت خواهید کرد.

پیش شرط های رستوران رفتن

پیشنهاد به رستوران‌دارها
 

توصیه ما به شما عزیزان آن است که حداقل در سه سایز متفاوت غذاهای خود را سرو کنید، مردانه، زنانه و بچگانه تا هم در مصرف مواد غذایی اسراف نشود و هم زمینه‌های چاقی در جامعه به پایین‌ترین حد ممکن برسد. به این ترتیب شما در بهبود وضعیت سلامت جامعه‌تان قدم بزرگی برداشته‌اید آن هم با به کار بستن یک راهکار کوچک، کم‌هزینه و البته مورد علاقه بسیاری از مردم که به دنبال رستوران‌هایی هستند که به سلامت مشتریان‌شان توجه ویژه‌ای دارند.

4توصیه تکمیلی
 

1. غذاهای سرخ‌کردنی را کمتر انتخاب کنید.
2. میوه‌ها یا سبزی‌های تازه را حتما به وعده‌ غذایی‌تان بیفزایید.
3. تکه‌های مرغ یا گوشت کباب شده را به جای همبرگر سرخ‌شده سفارش بدهید.
4. به جای نوشابه، ماءالشعیر یا آب میوه گازدار یا آب یا دوغ کم‌چرب سفارش دهید.

 

منبع:www.salamat.com<
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان