ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری نخستین جشنواره «سوانح و حوادث» به همت رادیو سلامت

رادیو سلامت، نخستین جشنواره کشوری «سوانح و حوادث» را برگزار می کند.

برگزاری نخستین جشنواره «سوانح و حوادث» به همت رادیو سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، برای نخستین بار در کشور، جشنواره «سوانح و حوادث» به همت شبکه رادیویی سلامت از اول شهریور ماه لغایت 15 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

صدیقه اعتمادسعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت و دبیر جشنواره «سوانح و حوادث» گفت: هدف از برگزاری جشنواره «سوانح و حوادث» این است که سطح اطلاعات و آگاهی جامعه و برنامه‌سازان را به ‌منظور کاهش آمار ناشی از سوانح و حوادث ارتقا دهیم و به راهکارهای جدید برای کاهش آمار تلفات ناشی از حوادث ترافیکی، طبیعی و خانگی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه 500 هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر حوادث ترافیکی از دست می‌دهند و 5 میلیون نفر نیز مجروح می‌شوند، ادامه داد: در بسیاری از این موارد یا افراد وسیله نقلیه ایمن ندارند یا بر اثر خطاهای انسانی دچار تلفات می‌شوند.

اعتمادسعید در ادامه تاکید کرد: بدیهی است افزایش آگاهی و اطلاعات عموم جامعه در ارتباط با راهکارهایی که در سراسر دنیا برای کاهش تلفات جاده‌ای به آنها دست یافته‌اند، بسیار کمک‌ کننده است. به همین دلیل یکی از محورهای اصلی این جشنواره رادیویی مربوط به حوادث جاده‌ای می‌شود.

مدیر شبکه رادیویی سلامت با اشاره به اینکه در حوادث خانگی نیز بیشترین آسیب به افراد زیر پنج سال وارد می‌شود، توضیح داد: آموزش والدین و کسانی که مراقب کودک هستند از دیگر محورهای مطرح در این جشنواره است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند از طریق سایت شبکه رادیویی سلامت از تاریخ 17 مرداد از جزئیات مباحث مطرح در نخستین جشنواره کشوری «سوانح و حوادث» اطلاعات بیشتری کسب کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان