چگونه انرژی منفی را از خانه‌هایمان دور کنیم-قسمت سوم

خانه، مکانی است که باید در آن، بیشتر از هر جای دیگری احسان امنیت و آرامش داشته باشیم؛ اما اگر خانه ما پر از انرژی‌های منفی باشد، این انرژی‌ها تاثیر محسوسی را روی احساسات و همچنین سلامتی ما می‌گذارند

 خانه امن

خانه، مکانی است که باید در آن، بیشتر از هر جای دیگری احسان امنیت و آرامش داشته باشیم؛ اما اگر خانه ما پر از انرژی‌های منفی باشد، این انرژی‌ها تاثیر محسوسی را روی احساسات و همچنین سلامتی ما می‌گذارند. با چشم غیر مسلح، نمی‌توان این انرژی‌های منفی را دید، اما به دلیل این‌که این انرژی‌ها، احساسات درونی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند، می‌توانید احساس کنید که در منزل شما وجود دارند. این انرژی‌ها می‌توانند اعتماد به نفس شما را کاهش دهند، رویاهای شما را تحت تاثیر قرار دهند، قدرت تخیل شما را کاهش دهند و توانایی‌های شما را سرکوب کنند.

راه‌های زیادی برای دور کردن انرژی منفی از خانه‌های‌مان وجود دارد. در پائین به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهد شد:

انرژی مثبت

1. دست زدن ( کف زدن ):

صدا و امواجی که از دست زدن به وجود می‌آیند، انرژی‌های منفی را متفرق  و از خانه دور می‌کنند. در واقع، صداهای واضح و بلند، ابزاری قدرتمند در پاک‌سازی منزل هستند. صدای رعد و برق نیز همین تاثیر را روی کره زمین دارد؛ حتی صدای آتش بازی و به صدا درآمدن ناقوس کلیسا نیز، باعث آرامش و پاک‌سازی می‌شوند. در خانه خود قدم بزنید و دست بزنید؛ مخصوصا در گوشه‌ها، قفسه‌هاو زیر پله‌ها، تا از ساکن شدن انرژی منفی در خانه‌تان جلوگیری کنید. علاوه بر دست زدن، شما می‌توانید از زنگ، تبل و سِنج نیز برای دور کردن انرژی منفی از خانه‌تان استفاده کنید.

انرژی مثبت

2. روغن‌های معطر:

یکی دیگر از راه‌های مفید برای دور کردن انرژی منفی از خانه، محل کار و یا مکان‌های دیگر، استفاده از روغن‌های معطر است. رایحه قوی این روغن‌ها، انرژی منفی را از بین می‌برد و هم‌چنین، منجر به طراوت بخشیدن دوباره به خانه شما و دعوت از انرژِی مثبت برای ورود به خانه و زندگی شما می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های این روغن‌های معطر، فواید پزشکی آن‌ها است. خواص آنتی بیوتیکی و ضد ویروسی آن‌ها، به طور طبیعی خانه شما را سلامت‌تر و با طراوت‌تر می‌کند. برای دفع انرژی منفی از خانه خود، می‌توانید از روغن‌های مختلف معطری از جمله؛ لیمو، پرتقال، اسطوخودوس، مریم گلی، نعنا و گل رز استفاده کنید. 

• یک بطری را با آب معدنی پُر کنید. اگر آب معدنی در دسترس شما نبود، از آب معمولی استفاده کنید. 

• 15 الی 30 قطره از هر نوع روغن معطری که دوست دارید، به آب اضافه کنید.

• این محلول معطر را داخل خانه و یا محل کارتان، مخصوصا گوشه‌ها، پنجره‌هاو درها، اسپری کنید.

• این کار را یک بار در هفته و یا هر زمان که تمایل داشتید انجام دهید. 

گلدان

3. گیاهان زنده:

طبیعت، گزینه‌های زیادی را برای دور کردن انرژی منفی از ما و خانه‌های‌مان در اختیارمان قرار داده است. گیاهان و گل‌های زیبای بسیاری وجود دارند که در دفع کردن انرژی منفی بسیار موثر هستند و تعادلی را بین رابطه درون شما و دنیای بیرون به وجود می‌آورند. به علاوه، این گیاهان طبیعی، به دکوراسیون خانه شما سرسبزی و زیبایی می‌بخشند و همچنین اکسیژن زیادی را در خانه شما تولید می‌کنند. بامبو، مریم گلی، ارکیده، پوتوس، آلوئه ورا، یاسمن و رزماری، گیاهانی هستند که می‌توانید آن‌هارا در خانه‌های‌تان برای دور کردن انرژی منفی نگه دارید. قبل از آوردن گیاهان زنده به خانه‌های‌تان، مطمئن شوید که برای رسیدگی، توجه و آب دادن به آن‌هازمان کافی دارید. همیشه برگ‌های خشک، زرد و آسیب دیده گیاهان را بکنید. اگر گیاه‌تان خشک شد و از بین رفت، آن‌را سریعا از خانه بیرون ببرید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر