بهترین کتاب های سال ۲۰۱۷ در سایت آمازون

یکی از بهترین لذت های زندگی این است که صفحات کتابی را باز کرده و تا وقتی آخرین سطر آن را نخوانده اید کنار نگذارید

بهترین کتاب های سال 2017 در سایت آمازون

یکی از بهترین لذت های زندگی این است که صفحات کتابی را باز کرده و تا وقتی آخرین سطر آن را نخوانده اید کنار نگذارید. اگر از خواندن کتاب های کلاسیک ادبی خسته شده اید و دنبال کتاب هایی هستید که شما را جذب کند به لیست بهترین کتاب های سال به انتخاب آمازون نگاهی بیندازید. داستان ها و خاطراتی در موضوعات مختلف و از نویسندگان مختلف. ناگفته نماند که این کتاب ها ترجمه فارسی ندارند.

بهترین کتاب های سال 2017

 

وزارت خوشبختی نوشته ارونداتی روی

این رمان جدید ارونداتی روی داستان زندگی هایی است که با عشق، مصیبت و جادو دست و پنجه نرم می کنند. این کتاب یکی دیگر از شاهکارهای ارونداتی روی بعد از کتاب خدای چیزهای کوچک است.

بهترین کتاب های سال 2017

قاتلان فلاور مون: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی اثر دیوید گرن

داستان جذاب دیوید گرن درباره کشف نفت و قتل عام زنجیره ای سرخپوستان در سال 1920 می باشد که نخستین پرونده های اف بی آی را تشکیل می دادند.

بهترین کتاب های سال 2017

از غرب بیرون بروید نوشته محسن حمید

د راین رمان جوانانی از کشورهای جنگ زده خاور میانه فرار می کنند و به غرب می روند تا امنیت و آرامش را آن جا پیدا کنند. شهرهایی که با وجود پناهنده ها مشکل دارند. به گفته این نویسنده همه ما به نوعی در این دنیا پناهنده هستیم و خواننده کتاب با شخصیت های داستان همدردی می کند.

بهترین کتاب های سال 2017

پدر مقدس نوشته پاتریشیا لاک وود

این کتاب شرح حال خود نویسنده، پدرش که کشیش کاتولیک است و علاقه زیادی به گیتار الکترونیکی دارد و مادرش که روی شیطان پرست ها و مصیبت ها تمرکز کرده است. لاک وود شرح حال زندگی و بزرگ شدنش را در این خانواده روی کاغذ آورده است.

بهترین کتاب های سال 2017

نباید به من بگویی دوستت دارم نوشته شرمن الکسی

شرمن الکسی در این سرگذشت نامه داستان زندگی مادرش را با تاریخ ظلم و ستم و خشونتی که سرخپوستان متحمل شده اند ارتباط داده است.

بهترین کتاب های سال 2017

لینکلن در باردو نوشته جورج ساندرز

این داستان در سال 1862 در قبرستانی که پسر دوست داشتنی رییس جمهور لینکلن به خاک سپرده شده واقع شده است. این داستان آنگونه که انتظار دارید نیست و خنده و لبخند را روی لبانتان می نشاند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر