ماهان شبکه ایرانیان

هر آنچه که در مورد تی شرت سفید باید بدانید [قسمت سوم]

تی‌شرت سفید ازجمله وسایل و لباس‌هایی است که ما در کمد لباس خودمان داریم. ولی آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید چه چیز باعث شده است این لباس تا این حد محبوب شود؟ با بنیتا همراه باشید.

تی‌شرت سفید ازجمله وسایل و لباس‌هایی است که ما در کمد لباس خودمان داریم. ولی آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید چه چیز باعث شده است این لباس تا این حد محبوب شود؟ با بنیتا همراه باشید.

از دیگر مهم ترین نکات پوشیدن تی شرت سفید ترکیب کردن آن است.


شلوار

theidleman


شاید گاهی اوقات ما دلمان نمی‌خواهد تیپ مخصوصی داشته باشیم ولی این اصلاً به این معنی نیست که شما بد به نظر بیایید. شاید برنامه و هماهنگی همین استایل شما باشد، من به‌شخصه دوست دارم هرروز بتوانم ترکیب‌های جدیدی از تی‌شرت و شلوارهای جین به وجود آورم. استایل منحصربه‌فرد شما ممکن است به شما جذابیت و خاص بودنی همانند چراغ‌های چندرنگ ه مهمانی‌ها بدهد. هرگز قدرت استایل تی‌شرت و شلوار را دست‌کم نگیرید.

وقتی کار به انتخاب شلوار می‌رسد، انتخاب برای تی‌شرت بسیار متنوع‌تر می‌شود. شما می‌توانید با هر رنگی و هر شکلی تی‌شرت شلوارهایتان را معمولاً هماهنگ کنید. تی‌شرت‌ها معمولاً برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که در آنجا هماهنگی و رسمی بودن مهم نیست بنابراین شلوار خودتان را برای محل کارتان با تی‌شرت هماهنگ نکنید، ولی مسلماً بستگی دارد شما کجا کار می‌کنید.
معمولاً تی‌شرت‌های سفید با شلوارهای تیره، قهوه‌ای و آبی کاربنی خوب به نظر می‌رسد. شما باید به شلوار خودتان هم‌فکر کنید که استایل خوبی داشته باشد، اما معمولاً شلوارهای کمی گشاد و یا تنگ با تی‌شرت بهتر به نظر می‌رسند. فقط لطفاً، تی‌شرت را داخل شلوار خودتان قرار ندهید، خواهش می‌کنیم نترسید که تی‌شرت کلاسیک خودتان را با لوازم جانبی هماهنگ کنید.

کفش و وسایل جانبی

theidleman


نوع کفش ما مسلماً به نوع شلوار و هماهنگی آن با تی‌شرت شما بستگی خواهد داشت. سبک و پیشنهاد من پوشیدن شلوارهای تیره و خاکستری با کانورس های سیاه است. دوباره، تأکید می‌کنم همه این سبک‌ها به خود شما برمی‌گردد، می‌توانید شلوار پاچه تنگ به پا کنید و پاچه‌هایش را درون کفش ساق دار خودتان کنید. به نظر بسیار زیبا است.
می‌توانید شلوار خودتان را به‌صورت تکراری با کفش‌های ورزشی به پا کنید و برای تنوع پایین شلوارتان را تا کنید. این کار جلوه‌ای معمولی؛ تابستانی و راحت به شما خواهد بخشید. اگر هوا برای پوشیدن ژاکت گرم است، کفش‌های سفید و رنگ روشن را انتخاب کنید.

 

theidleman


شما می‌توانید ترکیب لباس خودتان را به‌وسیله ساعت و کمربند بشکنید و تفاوت‌های زیادی ایجاد کنید. من به شما پیشنهاد می‌کنم هیچ‌گاه کفش‌های ورزشی تیره بدون یک جز تیره دیگر همراه با تی‌شرت سفید به تن نداشته باشید. ممکن است شما در عین حس جذابیتی که تصور می‌کنید، شبیه پنگوئن‌ها شده باشید.

ژاکت و کاپشن

theidleman

بازهم به شما یادآوری می‌کنم که تی‌شرت‌های سفید یک عنصر بی‌نظیر هستند، زیرا که می‌توانند با هر سازی هماهنگ شوند، با هر لباسی مناسب به نظر بیایند. با هودی‌های زیپ‌دار، با پیراهن‌های یقه‌باز، کاپشن موتورسواری، ژاکت، شما می‌توانید با یک تغییر جزئی آدم به‌کل متفاوتی به نظر برسید.

 

theidleman


ژاکت‌های چرمی و کاپشن‌های موتورسواری ازجمله موارد دلخواه من هستند، به این دلیل که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد و به نظر خوب رسید. به مارلون براندو (Marlon Brando) نگاه کنید تا همین امروز، شما با این آدم احساس خوبی به دست می‌آورید. تی‌شرت سفید و ژاکت، کاپشن موتورسواری ترکیبی هستند که تا سال‌ها باهم هستند و به این زودی‌ها از بین نخواهند رفت. نکته‌ای که باید در مورد ژاکت‌ها و کاپشن‌ها بدانید این است که در مواردی که هم‌اندازه تی‌شرت شما باشند اصلاً جالب نیستند؛ و ترکیب خوبی نخواهند بود.
کمی کوتاه‌تر از تی‌شرت بهتر است، اما دقت داشته باشید طوری به نظر نرسید که ژاکت بچگی‌هایتان را به تن دارید. اگر هم انتخاب کرده‌اید بلندتر باشد، بازهم مناسب است و حق انتخاب با شما است. کاپشن‌های موتورسواری باید از نوک انگشتان شما بلندتر باشند. ولی کت‌ها انعطاف بیشتری دارند. ولی من به شما توصیه می‌کنم از پوشیدن لباس‌های بلند خودداری کنید. شما نباید لباسی به تن کنید که تا مچ پایتان پایین بیاید، مگر بازیگر فیلم پلیسی هستید؟


لایه‌بندی

theidleman


من سال‌های سال از ترکیب و لایه‌بندی استرس و دلهره خاصی داشتم، همواره سؤال بود که چه لباس‌هایی را باهم می‌توانم لایه‌بندی کنم، چه تعداد از لایه لباس‌های را می‌توانم به‌خوبی کنار هم جای دهم؟ کجا می‌توانم بپوشم. ولی امروز به این نتیجه رسیده‌ام که برخلاف آنچه به نظر می‌رسید این کار آن‌قدر ها هم سخت نیست. به‌راحتی شروع کنید، می‌توانید برای شروع تی‌شرت را زیر یک پولیور بپوشید.
اگر شما مشکلی با ایده چند لایه بودن لباس ندارید بهتر است لایه های بعدی را هم اضافه کنید. یک قانون کلی وجود دارد، بیشتر از پنج لایه استفاده نکنید، مگر اینکه در قطب جنوب یا شمال شاکن باشید.
مهم نرین قسمت لایه‌بندی، توجه به لایه ها و رنگ و ساختار پارچه آن‌ها است. از لایه تاریک به لایه روشن پیش بروید، لایه رویی شما باید تاریک نرین و اولین لباس شما روشن ترین باشد.

 

theidleman


اگر اولین لایه دیده نمی‌شود پس رنگ آن هم مهم نیست. لایه اولیه و سفید به شما حس راحتی و سادگی خواهدداد. نظر متخصص سابق خودمان را بازهم جویا شده ایم:


تی‌شرت سفید معمولاً با لایه های دیگر ترکیب می‌شود مگر اینکه شما با پیراهن یقه دار آن را هماهنگ و بپوشید. اگر از لایه های مختلف استفاده می‌کنید حواستان به خودتان باشد تا در میانه راه طراوت اول راه را داشته باشید.
آماندا ریچاردسون (Amanda Richardson). آنالیزور رنگ

 

با قسمت های بعدی در مورد دنیای شگفت انگیز تی شرت ها همراه من باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان