فیلمی به کارگردانی اصغر نعیمی

آزاده زارعی همبازی جمشید هاشم پور در «هایلایت» شد

فیلم سینمایی «هایلایت» بعد از انتخاب آزاده زارعی به عنوان بازیگر زن نقش اول به فاز تولید وارد شد.

آزاده زارعی همبازی جمشید هاشم پور در «هایلایت» شد

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «هایلایت» که از اواخر خردادماه، پیش تولید آن آغاز شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پایانی این مرحله با انتخاب بازیگر نقش اصلی زن آن، وارد فاز تولید شد.

پس از رایزنی های صورت گرفته برای تکمیل لیست بازیگران اصلی «هایلایت»، سرانجام آزاده زارعی به عنوان نقش اول زن این سینمایی انتخاب شد و به تازگی در اولین تجربه همکاریش با اصغر نعیمی به این پروژه پیوست.

زارعی که پیش از این کار، با حضورش در سینمایی «آمین خواهیم گفت» و نقش جنجال برانگیز اصغر فرشته به عنوان بازیگر ، شروع پر سر و صدایی را در سینما داشت، برای دومین بار با ساسان سالور در مقام تهیه کننده همکاری می کند. او قرار است تا باز هم با نقش و فضایی متفاوت، کاراکتر دیده نشده ای را در «هایلایت» از خود به تصویر بکشد.

این بازیگر جدا از مجموعه ی«آوای باران»، امسال نیز در جشن حافظ نامزد کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «آمین خواهیم گفت» شد.

لازم به ذکر است که به جز تهران و لوکیشن های شهری موجود در کار، فیلمبرداری بخشی از این سینمایی در شمال کشور رقم خواهد خورد.

«هایلایت» به نویسندگی وکارگردانی اصغر نعیمی بعد از فیلم هایی چون «بی‌وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» چهارمین ساخته وی محسوب می شود که در آن درامی عاشقانه و متفاوت را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند . ساسان سالور نیز پیش این کار فیلم های «تمشک» ،«آمین خواهیم گفت» و «بدرود بغداد» را تهیه کرده است.

پژمان بازغی، جمشید هاشم پور، سام قریبیان،الهه حصاری و آزاده زارعی از بازیگرانی هستند که تا امروز به این پروژه پیوسته‌اند و در روزهای آینده چهره های دیگری نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان