چهاردهمین آلبوم لئونارد کوهن افسانه ای به زودی منتشر خواهد شد

این افسانه‌ی ترانه‌سرایی ۸۲ ساله که به صدای بم و طنین‌اندازش شهره است همانند سابق به فعالیت مستمر خود در دنیای موسیقی ادامه می‌دهد. او پاییز امسال در همکاری با شرکت سونی چهاردهمین آلبوم خود به نام تو تیره‌ترش را می‌خواهی‌ (you want it darker) را منتشر خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر از این آلبوم با بنیتا همراه باشید.

این افسانه‌ی ترانه‌سرایی 82 ساله که به صدای بم و طنین‌اندازش شهره است همانند سابق به فعالیت مستمر خود در دنیای موسیقی ادامه می‌دهد. او پاییز امسال در همکاری با شرکت سونی چهاردهمین آلبوم خود به نام تو تیره‌ترش را می‌خواهی‌ (you want it darker) را منتشر خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر از این آلبوم با بنیتا همراه باشید.

تهیه‌کنندگی این آلبوم توسط پسر لئونارد کوهن، آدام صورت گرفته است. سونی با یادآوری همکاری پنجاه‌ساله‌ی کوهن با این شرکت از اینکه افتخار نشر دستاورد باارزش دیگری از او را دارد ابراز خشنودی می‌کند. شکی نیست این هنرمند باز هم با خلاقیت غیرقابل‌پیش‌بینی‌اش در ترانه‌سرایی شنوندگان و طرفداران خود را شگفت‌زده خواهد کرد. آلبوم تو تیره‌ترش را می‌خواهی جدیدترین حاصل فعالیت لئونارد کوهن در دنیای موسیقی معاصر خواهد بود.

 

لیست آهنگ‌های موجود در آلبوم:

1. تو تیره‌ترش را می‌خواهی‌ (You want it darker)

2. پیمان (Treaty)

3. در سطح (On the level)

4. ترک میز بازی (Leaving the table)

5. اگر عشق تو را نداشتم (If I didn’t have your love)

6. سبک سفر کردن (Traveling light)

7. بهترین راه به‌ نظر می‌رسید (It seemed the better way)

8. راهت را پیش بگیر (Steer your way)

9. بازخوانی با گیتار از ترانه‌ی پیمان (String Reprise/ Treaty)

این آلبوم در ادامه‌ی آلبوم مشکلات معمول (Popular Problemsکه در سال 2014 منتشر شده ساخته می‌شود. هفته‌ی پیش نیز نامه‌ای بسیار تأثیرگذار از زبان کوهن برای شریک زندگی‌اش ماریان ایلِن که 29 جولای امسال درگذشت با این مضمون منتشر شد:

«ماریان به پیری رسیده‌ایم، دورانی که جسم از هم می‌پاشد و فکر می‌کنم به‌زودی به تو ملحق خواهم شد. بدان آن‌قدر به تو نزدیکم که اگر دستت را به سویم دراز کنی می‌توانی دستم را بگیری.»

لئونارد کوهن ترانه‌ی پرنده‌ی روی سیم (Bird on the wire) را با الهام از ماریان سروده است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر