ماهان شبکه ایرانیان

اطلاع رسانی از منابع غیررسمی؛

اضافه کاری سازمان لیگ فوتسال برای خبرنگاران!

سازمان لیگ فوتسال تصمیم دارد برای خبرنگارانی که این رشته را پوشش می‌دهند کارت جدیدی را صادر کند.

اضافه کاری سازمان لیگ فوتسال برای خبرنگاران!

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که خبرنگاران ورزشی شاغل در رسانه های ایران کارت پوشش خبری حراست وزارت ورزش و جوانان را در اختیار دارند و با این کارت حضور در اماکن ورزشی و پوشش رویدادها و مسابقات مختلف برایشان مقدور است، سازمان لیگ و کمیته فوتسال در اقدامی جدید به دنبال صدور کارت مجزا برای خبرنگاران فوتسال است.

خبرنگاران فوتسال تا پیش از این با همین کارت در سالنهای فوتسال حضور می یافتند و دیدارهای لیگ برتر و لیگ دسته اول را پوشش می دادند؛ با این حال کمیته فوتسال تهدید کرده است که از این به بعد فقط خبرنگارانی امکان حضور در سالن‌های ورزشی و جایگاه خبرنگاران را دارند که برای دریافت کارت از این سازمان لیگ فوتسال اقدام کرده باشند.

نکته قابل تامل‌تر این است که این خبر چندی پیش از یک کانال تلگرامی یک برنامه تلویزیونی منتشر شد و حتی روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال هم قرار نگرفت.

«چه لزومی دارد خبرنگارانی که اکثر آنها کارت پوشش خبری رویدادهای فوتبال و همچنین کارت حراست وزارت ورزش را دارند، دوباره اقدام به دریافت کارت جدیدی کنند؟» کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سئوال گفت: کارت ما فرق دارد! فوتبال کارت خودش را دارد و فوتسال هم کارت خودش را. ما کاری به فوتبال نداریم. برگزاری مسابقات در سالن بر عهده کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال است.

وی درباره اینکه آیا کارت وزارت ورزش مورد تایید کمیته فوتسال نیست که نیازی به این اضافه کاری نباشد؟ تصریح کرد: ما می خواهیم به دوستان رسانه احترام بگذاریم! وزارت هم کارت خودش را دارد ولی همانطور که گفتم سازمان لیگ فوتسال متصدی برگزاری مسابقات در سالن است. ما در فوتسال یک خانواده هستیم. همانطور که مربی، ناظر، بازیکن و عوامل برگزاری کارت دارند، می خواهیم خبرنگاران هم کارت داشته باشند.

دبیر کمیته فوتسال در خصوص انتشار این خبر در یک کانال تلگرامی هم گفت: بنده از مسئول روابط عمومی سازمان لیگ خواسته بودم این خبر را به سایت فدراسیون فوتبال بدهد و این خبر از سایت فدراسیون منتشر شود. دیگر اطلاعی ندارم چه اتفاقی افتاده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان