ماهان شبکه ایرانیان

ذرت مکزیکی بخورید اما بدون سس و نمک

ذرت مکزیکی یکی از تنقلاتی است که چند سالی است در سبد غذایی مردم جای خود را باز کرده و مشتریان زیادی نیز دارد و بیشتر به‌عنوان یک میان وعده غذایی از آن استفاده می‌کنند

ذرت مکزیکی بخورید اما بدون سس و نمک
ذرت مکزیکی یکی از تنقلاتی است که چند سالی است در سبد غذایی مردم جای خود را باز کرده و مشتریان زیادی نیز دارد و بیشتر به‌عنوان یک میان وعده غذایی از آن استفاده می‌کنند. ذرت مکزیکی یک میان وعده مناسب است و اگر به صورت درست و صحیحی تهیه مصرف شود، می‌تواند جای مواد غذایی مضر مانند چیپس و پفک را بگیرد.
در صورتی که این ماده غذایی بدون نمک یا با کمترین میزان نمک تهیه شود و به جای کره و روغن جامد به آن روغن مایع بیفزایند بهتر است و دیگر ضرری برای مصرف کننده نخواهد داشت.» وی یادآور می‌شود: «البته مصرف زیاد آن نیز می‌تواند مضر باشد ولی استفاده به اندازه کافی و با شرایط بهداشتی می‌تواند این ماده غذایی را به یک تنقل خوب تبدیل کند.
با توجه به اینکه مصرف چیپس و پفک که بسیار مضر هستند برای سلامت زیاد شده می‌توانیم با جایگزین کردن برخی تنقلات مناسب مانند همین ذرت‌ها مانع به خطر افتادن سلامت مردم شویم.» وی می‌افزاید: «ذرت مکزیکی به دلیل حجم زیاد و وزن کمی‌که دارد مورد استقبال خانواده‌ها است. به همین دلیل باید کاری کنیم که این استقبال‌ها در جهت درستی هدایت شود و با سالم‌سازی آن مانع به خطر افتادن سلامت مردم شویم.

تنها موادی که در ذرت می‌تواند مضر باشد مصرف بالای نمک و روغن است وگرنه این میان وعده مورد تایید و توصیه ما است. برخی تنقلات مانند بیسکوییت و پفک حالت چسبندگی نیز دارد و می‌تواند برای مصرف کننده دردسرساز شود ولی کاپ کورن این مشکلات را ندارد.
منبع:www.salamat.com
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان