ولیئی خبر داد

ازدواج مجدد ۲۳۰ زن تحت پوشش کمیته امداد استان تهران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: طی ده ماه نخست امسال تعداد ۲۳۰ نفر از بانوان تحت پوشش کمیته امداد استان تهران ازدواج مجدد داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در همایش توانمندسازی نماز برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان تهران که امروز(یکشنبه) در ساختمان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه8 برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کاهش هزینه های فرهنگی در سبد خانوار خصوصأ برای افراد نیازمند، هدف از اجرای این همایش افزایش آگاهی و در نتیجه هزینه های فرهنگی در سبد خانوار است که یکی از راهکارهای آن توجه به معنویات از جمله نماز و قرآن است که این همایش در این راستا اجرا شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این همایش در راستای ارتقای سطح فرهنگی و دانش مذهبی خانواده ها با همکاری ستاد اقامه نماز استان تهران برگزار شده که در مقاطع مختلف زمانی نیز اجرا خواهد شد.

ولیئی تصریح کرد: کمیته امداد متولی حدود 10 درصد از کل ازدواج ها در ایران است و برای این گروه که جامعه هدف ما هستند، سعی داریم روحیه فرهنگ جهاد معنوی و قرآنی را برای آنان ایجاد کنیم، زیرا این قشر در کاهش آسیب ها به خصوص طلاق نقش موثری دارند.

در حال تکمیل...
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر