ماهان شبکه ایرانیان

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای مطرح کرد؛

مرخصی مهدی هاشمی استثنا نیست/ بازداشت دو نفر در حادثه پلاسکو + فیلم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر در حادثه پلاسکو بازداشت شده اند.

مرخصی مهدی هاشمی استثنا نیست/ بازداشت دو نفر در حادثه پلاسکو
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: از مردم که با حضور در راهپیمایی 22بهمن هم از ارزش‌ها و هم از نظام جمهوری اسلامی خود دفاع کردند، تشکر می کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با تمدید مرخصی مهدی هاشمی گفت: استثنا نیست که مهدی هاشمی از مرخصی بیش از  5روز استفاده کند، دادستان و قاضی می توانند تصمیم بگیرند که مرخصی را تمدید کنند و استثنا هم نیست و مواردی از این قیبل وجود دارد. در پرونده های مالی شاهد بودیم که برای پرداخت بدهی ماه های مرخصی طول کشیده است.

حجت الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای درخصوص حادثه پلاسکو و پرونده‌ای که بعد از آن ایجاد شد و اینکه در کدام مرجع قضایی قرار دارد و آیا مسئولان برای این پرونده احضار شده‌اند، تصریح کرد: پرونده در دادسرای تهران تشکیل شده و حتما نظر دادستان و مدعی‌العموم است.

وی افزود: دو نفر در این خصوص بازداشت هستند، یعنی اینکه اتهام متوجه آن ها بوده است و در خصوص سایر علل که سبب شده این حادثه گسترش یابد و منجر به فرو ریختن شود، هیئتی مرکب از کارشناسان تشکیل شده تا ابعاد حادثه را بررسی کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از لحاظ فنی، آتش گرفتن ساختمان و توسعه آتش و فرو ریختن آن و اینکه تجهیزات بوده یا خیر و اقدامات بعدی، باید این هیئت گزارش دهد و بعد معلوم می‌شود، دادستان با چه کسانی باید برخورد کند که هنوز این هیئت گزارشی ارائه نداده است. 


در حال تکمیل...

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان