آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد است

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: آمار طلاق در استان تهران به طور متوسط ۳۸ درصد است که این آمار در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد به کمتر از یک درصد می‌رسد.

آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد استمحسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتکو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 105 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان تهران قرار دارند و حدود 300 هزار نفر نیز در طول سال به صورت موردی از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می‌شوند و در مجموع تعداد 400 هزار نفر از خدمات این نهاد در طول سال برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزش خانواده، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و آموزشی تربیتی، برپایی جشنواره های قرآنی و تربیتی و غیره از اصلی ترین برنامه های فرهنگی این نهاد برای مددجویان است، خاطر نشان کرد: تا پایان امسال بیش از 23 هزار مددجو از برنامه‌های آموزش خانواده بهره مند خواهند شد که امیدواریم با استفاده از ظرفیت های سازمان برنامه و بودجه و ستاد اقامه نماز استان تهران امسال زمینه آموزش حدود 4 هزار نفر از جامعه هدف این نهاد فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: صیانت از تحکیم نهاد خانواده، احیای عزت و کرامت فردی، بازسازی فضای اعتقادی خانواده ها، تعمیق باورها، گسترش اصول و مبانی ارزشی و دینی، همچنین مصون سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی از مهمترین اقداماتی است که باید در زمینه امور فرهنگی برای مددجویان صورت گیرد.

ولیئی در پایان تصریح کرد: آمار طلاق در استان تهران به طور متوسط 38 درصد است که این آمار در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران به رقم کمتر از یک درصد می‌رسد که نشان دهنده دوام خانواده در میان افراد تحت حمایت این نهاد است.

آمار 38 درصدی طلاق در استان تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان