رییس اجرایی دولت افغانستان:

بدون همکاری مردم تامین "امنیت افغانستان" غیرممکن است

عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی با توجه به تهدیدهای امنیتی در بسیاری ولایت‌های افغانستان به ویژه «کنر» و «نورستان» می‌گوید که بدون همکاری مردم تامین امنیت در این دو ولایت ناممکن است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان روز دوشنبه در افتتاحیه نشست شورای وزیران با توجه به تهدیدهای امنیتی در بسیاری ولایت های افغانستان به ویژه کنر و نورستان می‌گوید که بدون همکاری مردم تامین امنیت در این 2 ولایت ناممکن است.

رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان با اشاره به وجود تهدیدهای بزرگ در ولایت‌های کنر و نورستان گفت: اگر همکاری مردم این 2 ولایت با نیروهای امنیتی و دولت مرکزی نباشد، با توجه به اراضی و موقعیت کنر و نورستان، تامین امنیت در این دو ولایت ناممکن است.

وی، همکاری مردم نورستان و کنر را با نیروهای امنیتی، نقطه مثبتی یاد کرد و در خصوص نگرانی‌های امنیتی ولایت‌های غور، پکتیکا، هلمند، بغلان و فاریاب صحبت کرد و از نیروهای امنیتی خواست که به مسایل امینی این ولایت‌ها توجه جدی کنند.

عبدالله در مورد باز پس گیری شهرستان‌های «تیوره» ولایت غور و «جانی‌خیل» ولایت پکتکا نیز صحبت کرد و گفت: دشمنان در شهرستان تیوره بازهم تجمعاتی را به راه انداختند تا به این شهرستان دوباره حمله کنند و نیروهای امنیتی باید متوجه این مساله باشند.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان