ماهان شبکه ایرانیان

افنبرگ: انتقال نیمار نشان داد بایرن از رقبا عقب است

استفان افنبرگ، کاپیتان سابق بایرن مونیخ مدعی شد که انتقال نیمار با ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن نشان داده که بایرن از رقبا عقب افتاده است.

افنبرگ: انتقال نیمار نشان داد بایرن از رقبا عقب است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با پرداخت رقم فسخ قرارداد نیمار موفق شد ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد و رکورد نقل و انتقالات را بشکند.  بایرن نیز با جذب تولیسو با 41.5 میلیون یورو، رکورد نقل و انتقالات باشگاه را در این تابستان شکست. باواریایی ها سال 2013 قهرمان اروپا شدند ولی افنبرگ معتقد است با این روشی که باشگاه پیش گرفته، سالها به این جام نخواهد رسید.

 

 

 

او گفت:" بایرن کار راحتی پیش رو نخواهد داشت. می‌بینید که دیگر تیم‌ها نیز در حال بهبود بخشیدن به اوضاع خود هستند و 222 میلیون یورو برای نیمار هزینه می‌کنند. پاری سن ژرمن قطعا جزو مدعیان چمپیونزلیگ است. آنها عطش بسیاری برای این جام دارند. اگر اولی هوینس (رئیس بایرن مونیخ) در مقابل خبرنگاران بگوید که ما آماده پرداخت چنین ارقامی نیستیم، ولی همان روند ادامه پیدا کند، فاصله بایرن با رقبایش بیشتر خواهد شد.

اگر بایرن در 10 سال آینده قهرمان چمپیونزلیگ نشود تعجب نمی‌کنم. این نتیجه پرداخت ارقام فسخ است. پاری سن ژرمن، بارسلونا، رئال مادرید و تیم های انگلیسی با امکاناتشان رقیب شما هستند. اگر بایرن نتواند با آنها رقابت مالی کند، فاصله اش بیشتر و بیشتر خواهد شد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان