حجت‌الاسلام گواهی:

روحانیت پاسدار فرهنگ و ارزش‌های مردم است

مسئول سازمان بسیج طلاب و اساتید گفت: جنگ نرم یکی از ابعاد گسترده اش تخریب عقاید و فرهنگ و ارزش های مردم است و نهاد روحانیت پاسدار و مروج این حریم است.

روحانیت پاسدار فرهنگ و ارزش‌های مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه علمیه  پیرامون نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه در مقابله با جنگ نرم گفت: جنگ نرم یکی از ابعاد گسترده اش تخریب عقاید و فرهنگ و ارزش های مردم است و نهاد روحانیت به طور کلی پاسدار و مروج این حریم است و با این تعریف نقش روحانیت و نقش نماینده ولی فقیه و نهاد نمایندگی ولی فقیه در این زمینه کاملا مشخص خواهد بود که در این عرصه نهایت تلاش خود را به انجام رسانده و در ادامه هم خواهد کرد.

گواهی در ادامه با اشاره به افزایش بصیرت دینی و انقلابی آحاد نیروهای سپاه و بسیج با فعالیت نمایندگی ولی فقیه در این نهاد انقلابی گفت: یکی از وظایف ذاتی ما بصیرت افزایی و روشنگری بود که به فضل پروردگار تا امروز خوب عمل شد و اینکه می بینیم سپاه و بسیج در خط مقدم قرار دارند به جهت همین بصیرت افزایی هاست.

وی در پایان با اشاره به ماموریت هایش در طول خدمت خود در نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود : ناگوارترین اتفاق در طول خدمت خود را فتنه سال 88 و بهترین اتفاق را حادثه 9 دی دانست.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر