یکصد و چهل و دومین شماره «شاهد یاران» منتشر شد

یکصد و چهل و دومین شماره ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» ویژه مردادماه ۱۳۹۶ با عنوان «خرداد سرخ» و موضوع دو واقعه تروریستی مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

یکصد و چهل و دومین شماره «شاهد یاران» منتشر شد

به گزارش ایسنا، جدیدترین شماره نشریه شاهد یاران حاوی مطالبی چون گفت‌ وگو با شماری از نمایندگان مجلس درباره اهداف داعش و پیامدهای حمله به مجلس و مرقد امام خمینی(ره)، دیدگاه کارشناسان سیاسی امنیتی درباره پیامدهای حمله تروریستی، گفت‌وگو با شماری از خانواده‌های شهدا و روایت مصدومان و شاهدان عینی، یادداشت‌هایی درباره واکنش جامعه ایران به هیاهوی تروریست‌ها، شهدای ترور مجلس شورای اسلامی و مرقد امام (ره) در یک قاب است.
در جدیدترین شماره از «شاهد یاران» طی 40 گفت‌وگو از زوایای مختلف به بررسی و تحلیل این دو حادثه تروریستی پرداخته شده است. مظلومیت ویژه قربانیان 17 خرداد «گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی»، لحظه به لحظه آن 5 ساعت دلهره‌آور «گفت‌وگو با کرم‌پور، نماینده‌ای که با داعشی‌ها درگیر و با پیراهن خونین وارد صحن علنی مجلس شد»، دموکراسی و تروریسم «یادداشتی از بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه» و سیا و موساد به درون داعش رخنه کرده‌اند «گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی، وزیر سابق اطلاعات و دستیار رییس جمهوری» عنوان برخی گفت‌وگوها است.
یکصد و چهل و دومین شماره از نشریه شاهد یاران به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردبیری و مدیرمسئولی «محبوب شهبازی» در 100 صفحه، قطع رحلی و به بهای 5000 تومان منتشر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر