جفری راش در نقش آلبرت اینشتین: نخستین سریال غیر مستند شبکه ی نشنال جئوگرافی

سریال نبوغ (genius) اولین پروژه‌ی غیر مستند شبکه‌ی نشنال جئوگرافی خواهد بود و به همین دلیل این شبکه قصد دارد دقت زیادی در کیفیت و انتخاب بازیگران این سریال به خرج دهد

سریال نبوغ (genius) اولین پروژه‌ی غیر مستند شبکه‌ی نشنال جئوگرافی خواهد بود و به همین دلیل این شبکه قصد دارد دقت زیادی در کیفیت و انتخاب بازیگران این سریال به خرج دهد. هر فصل این سریال به یکی از نوابغ تاریخ اختصاص خواهد یافت و فصل اول آن در مورد آلبرت اینشتین خواهد بود که جوانی این فیزیکدان توسط جانی فیلین و دوران کهن‌سالی او با بازی جفری راش بازیگر مشهور انگلیسی به تصویر کشیده می‌شود. برای جزئیات بیشتر با بنیتا همراه باشید.

فصل اول این سریال بر اساس زندگینامه‌ی انیشتین نوشته‌ی والتر آیزاک سون خواهد بود که توسط منتقدین بسیار تحسین‌شده است. قسمت اول و آزمایشی این سریال را ران هاوارد خواهد ساخت که اولین تجربه‌ی کارگردانی‌ او در ساخت سریال خواهد بود. این سریال در ماه آوریل برای تولید انتخاب شد و استودیوهای فاکس 21، ایمجین و آدلات اینترتینمنت از تهیه‌کنندگی آن استقبال کردند.

فصل اول سریال 10 قسمتی نبوغ، فلین را در نقش آلبرت اینشتین جوان و سال‌ها پیش از رسیدن به شهرت جهانی نشان خواهد داد. در این سریال خواهیم دید چگونه کارمندی سرکش، مخترع و خلاق که نمی‌توانست شغل تدریس پیدا کرده و یا دکترای خود را بگیرد چگونه از رازهای درون اتم و کهکشان‌ها پرده برداشت. هر قسمت بخشی از دستاوردهای علمی این فیزیکدان را همراه با روابط شخصی بی‌ثبات، پرحرارت و پیچیده‌اش نشان خواهد داد.

ران هاوارد روز دوشنبه اظهار کرد که تعهد تزلزل‌ناپذیر شبکه‌ی نشنال جئوگرافی به این پروژه در جذب بازیگرانی مانند راش و فلین نقش مهمی ایفا کرده است و هیجانش هرروز برای شروع به کار هر چه زودتر در این پروژه بیشتر می‌شود.

این نقش برای راش تا به امروز بزرگ‌ترین قرارداد او با تلویزیون آمریکا محسوب می‌شود. راش پیش ‌از این برای فیلم تلویزیونی مرگ و زندگی پیتر سلرز یک جایزه‌ی امی برای بازی در نقش اول مرد گرفت و برای فیلم‌های سخنرانی پادشاه، شکسپیر عاشق و خارها نامزد اسکار و برای فیلم بدرخش برنده‌ی این جایزه شد. آژانس هنرمندان خلاق (CAA) و بلوم هرگات نمایندگی راش را بر عهده دارند.

 Johnny Flynn by Kasia Delgado

فلین جایزه‌ی استعداد نوپای سال لندن برای نقش خود در نمایش بدعت‌گذار را در مراسم چه بر روی صحنه می‌رود سال 2012 گرفت و برای نمایش اورشلیم نیز نامزد جایزه از طرف جشنواره‌ی اولیویر شد. او به‌تازگی در فیلم مأمورین اعدام مارتین مک دونا، ابرهای سیلزماریا، آهنگ شماره یک و عشق ضخیم‌تر از آب است ایفای نقش کرده است. در تلویزیون بریتانیا نیز تجربه‌ی بازی در سریال‌های برادری و مریض عشق را داشته و همچنین عضو گروه فولکلور جانی فیلین و شوخ‌طبعی ساسکسی (Johnny Flynn and the Sussex Wit) است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان