چگونه موهای موج‌دار و براق داشته باشیم

طبق اخبار در نیویورک موهای موج‌دار محبوب‌ترین حالت مو در این شهر است

 طبق اخبار در نیویورک موهای موج‌دار محبوب‌ترین حالت مو در این شهر است. طبیعی است که نیویورک الگوی تمام دنیا باشد پس تعجب نکنید٬ این مدل مو در حال حاضر محبوب‌ترین در دنیاست. اگر شما هم به موهای موج‌دار علاقه دارید اما زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه ندارید٬ با بنیتا همراه باشید تا روشی کاربردی را به شما آموزش دهیم.

هر روز صبح که بیدار می‌شویم و در آینه به خودمان نگاهی می‌کنیم٬ با موهایی که انگار منفجر شده‌ی رو‌به‌رو می‌شویم٬ مو‌هایی ژولیده و به هم گره خورده. هر روز ما فقط برای شستن موهایمان وقت داریم و بدون شانه زدن و حالت‌دار کردن آن‌ها با عجله خانه را ترک می‌کنیم. آیا از این وضعیت خسته و ناراحت هستیم؟ بله. آیا دلمان می‌خواهد مو‌هایی حالت دارو زیبا داشته باشیم؟ باز هم بله. اما چگونه؟ راهنمایی‌های ما را دنبال کنید تا در زمانی بسیار کم موهای خود را به موهایی زیبا و موج‌دار تبدیل کنید. با این روش بعد از یکی دو شب خوابیدن حالت آن حتی بهتر از روز اولش خواهد شد. یادتان باشد برای این که نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

 

1. بهتر است موهایتان شسته نشده و خشک باشد

 

2 .اسپری براق کننده مو٬ را روی تمام سطح موی خود بزنید. 

 

3.  حدود 5 سانتی متر از موی خود را جدا کرده و با اتوی مو شروع به حرکت چرخشی کنید و آن را به صورت موج گونه روی موهایتان حرکت دهید. دقت کنید که در این حالت اتوی‌ مو را موازی با سطح زمین نگه دارید.

 

4. روی بالا و پایین بردن اتوی مو تمرکز کنید و این کار را در قسمت‌های 5 سانتی که جدا کرده‌اید٬ چند با تکرار کنید و تا موج دار شدن مو به این کار ادامه دهید. توجه داشته باشید که شل بودن و کم حالت شدن مو به علت محکم گرفتن اتوی مو است.

 

5. پیچ‌دار کردن مو را برای تمام بخش‌های موی سرتان ادامه دهید.

 

6. حرکت اتو روی موهای شما باید بسیار روان باشد و هرگز اتو نباید در یک نقطه متوقف بماند. این همان راز اصلی ماست که باعث پیچ و تاب مو می‌شود.

 

7. چند سانتی متر انتهایی موهایتان را با دقت بیش‌تری پیچ دهید.

 

8. بعد از اینکه کار روی موهایتان به اتمام رسید کمی صبر کنید تا خنک شوند. سپس خم شوید و سرتان را دایین بیاورید و سپس با یک حرکت سریع به حالت اول خود برگردید و ماهیتان را به عقب پرتاب کنید. این کار باعث می‌شود موهایتان پر حجم‌تر شود. حالا تمان سطح مویتان را با اسپری مو حالت دار کنید تا وضعیت خود را حفظ کند.

 

9. در انتها با یک برس دانه درست به آرامی پیچ و تاب‌هایی که ساختید را برس بزنید.

 

10.یادتان باشد برای رسیدن به موهایی با موج بیشتر می‌توانید مراحل را دوباره تکرار کنید. 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر