۱۱ تا از بهترین کتانی‌های هفته اول شهریور ماه

این هفته کتانی‌های جذاب بیشتری به بازار خواهند آمد، با بنیتا همراه باشید تا نگاهی به این مدل‌ها بیندازیم:

این هفته کتانی‌های جذاب بیشتری به بازار خواهند آمد، با بنیتا همراه باشید تا نگاهی به این مدل‌ها بیندازیم:

این هفته یکی از عجیب‌ترین هفته‌هاست. از بازسازی 2000 دلاری یکی از بهترین کتانی‌های دهه اخیر تا کتانی‌هایی که به بوم نقاشی می‌مانند، هیچ کدام از این کتانی‌ها مناسب افراد فروتن و متواضع نیست! با این همه انتخاب‌های زیادی برای شما در بازار وجود دارد که می‌تواند در کمد هر کسی جای بگیرد. سوال این است که آیا می‌دانید چطور آنها را بپوشید؟!

نایکی، استاد ابتکار (KOBE 11 ELITE LOW)

فقط به خاطر اینکه کوبی براینت (بسکتبالیست مشهور) بازنشسته شده به این معنی نیست که میراث او هم تمام شده باشد. این کفش یکی از جذاب‌ترین کفش‌های بسکتبالی است که امسال به بازار عرضه می‌شود. رنگ‌هایی که در این هفته ارائه شده‌اند هوش از سرتان می‌برند از رنگ خاکستری گرفته تا زرد روشن روی انگشتان پای شما. این کتانی برای هرکسی که بدنبال کمی جلب توجه است مناسب است.

قیمت: 200 دلار

جوردن (JORDAN XXX1 GREEN ABYSS)

این کتانی را به خاطر رنگ‌هایش به نام ریو (یکی از شهرهای برزیل) می‌شناسند. رنگ آبی و سبز از رنگ‌های شهر المپیک امسال الهام گرفته‌ شده‌‌ است که روی یکی از پیشرفته‌ترین کفی‌های موجود بسکتبال ممکن سوار شده است. یک کفش مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای در جهان.

قیمت: 185 دلار

نایکی ایکس رنگارنگ طراحی شده توسط ریکاردو تیشی 

مجموعه ایرفورس وان ریکاردو تیشی یکی از بزرگ‌ترین همکاری‌های ورزشی او با نایکی بوده است. او در زمینه طراحی این کفش یک مسیر کاملاً متفاوت را طی کرده است اما حداقل از رنگ‌های غافل‌گیرکننده‌اش استفاده کرده است. این کتانی رنگارنگ در بین این مجموعه مقدر بوده که به عنوان بهترین انتخاب شود.

قیمت: 150 دلار

نایکی ایکس رنگارنگ زنانه طراحی شده توسط ریکاردو تیشی

اگر شما هم از زیبایی کتانی‌های بالا به وجد آمده‌اید اما خواهان یک رنگ کمی متفاوت هستید این کتانی زنانه را امتحان کنید. شاکله طرح یکی است اما مجموعه رنگ‌ها تضاد بیشتری دارند. فقط حواس‌تان باشد با توجه به زنانه بودن کفش، اندازه درست را برای پای خود انتخاب کنید. 

قیمت: 150 دلار

ریبوک (JADAKISS A5)

ریبوک A5 در یک آگهی تلویزیونی توسط بسکتبالیست مشهور آلن ایورسون و رپر مشهور جیداکیس به دنیا معرفی شد و به سرعت تبدیل به یک مدل کلاسیک در سال 2001 شد. مدلی که این هفته معرفی می‌شود همان رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز رنگ را دارد و حتی با گذر زمان، یادآور همان طرح قدیمی است.

قیمت: 140 دلار

لاسکو ییزی طلایی طراحی شده توسط جان گایگر (LASCO GOLDEN CHILD YEEZY)

جان گایگر در همکاری با (LASCO) مدل ییزی را با بازسازی پایه‌ای طرح قدیمی هندر (Hender) به مدل طلایی تبدیل کرده است. این مدل کپی چرمی مدل نایکی ایرییزی 2 است البته با رنگ طلایی. قبل از اینکه قیمت بالای این کتانی را مسخره کنید باید بدانید موجودی این مدل تا حالا تمام شده است!

قیمت: 1950 دلار

ایر جوردن 1 مشکی

برند جردن با این هدف بوجود آمد تا بهترین کتانی بسکتبال ممکنه در دنیا را عرضه کند چیزی که شرکت تا به امروز در پی تحقق آن بوده است. اما سازگاری این کتانی‌ها برای تبدیل شدن به یک نماد استایل همراه با یک طرح ساده در بالا و خیاطی‌هایی که روی قاب کفش صورت گرفته، سبب پیشرفت آنها شده است.

قیمت: 123 دلار

ایر جوردن 1 سفید

برای کسانی که بدنبال ظاهر تابستانی کتانی هستند این مدل کفش‌ها در رنگ سفید نیز موجود است. استایل و سبک کفش آن را به گزینه خوبی برای ساحل رفتن تبدیل کرده است اما مواظب باشید که این ظاهر سفید زود هم کثیف می‌شود.

قیمت: 123 دلار

ایرجوردن 1 رترو مشکی فو‌ق‌العاده زیاد

در طرف دیگر طیف، مدل ایرجوردن 1 سفید مدل مشکی رنگ آن قرار دارد که تزئینات بیشتری نسبت به مدل کلاسیک دارد. جوراب از جنس نئوپرن کفش به ارتفاعی دست یافته که در مدل قبلی ممکن نبود و استفاده از یک بافت منحصر به فرد سبب شده تا یک طرح چند رنگه روی بدنه کتانی ظاهر شود که فقط با نگاهی دقیق‌تر به کتانی قابل مشاهده است.

قیمت: 150 دلار

ایرجوردن 1 رترو سفید فو‌ق‌العاده زیاد

برای ایجاد تضاد بیشتر در مدل جایگزین ایرجوردن 1 از یک جوراب مشکی نئوپرن و زبانه مشکی استفاده شده است. این محصول ترکیب جذابی از سبک زندگی و تکنولوژی است که باعث جلب توجه همه می‌شود.

قیمت: 150 دلار

ایرجوردن 14 رترو رنگ سیاه و سبز روشن

برای آنهایی که به میراث مایکل جوردن اعتقادی ندارند باید این مدل را که توسط تینکر هتفیلد از روی اتوموبیل فراری مدل 550 ام (اتوموبیل مورد علاقه مایکل جوردن) طراحی شده است، ببینند. ظاهر این مدل درخشان است اما برای افرادی که عاشق مایکل جوردن هستند، بسیار مناسب است.

قیمت: 190 دلار

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان