ماهان شبکه ایرانیان

معاون استاندار:

وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات: شبکه ارتباطات استان خوزستان عادی است

تهران- ایرنا- مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: شبکه ارتباطی استان خوزستان که به دلیل اختلال از بامداد دیروز (شنبه) با قطعی مواجه شده بود، اکنون در وضعیت عادی است.

وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات: شبکه ارتباطات استان خوزستان عادی است
به گزارش روز یک شنبه ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بعد از مشکلی که در تامین برق آنتن ها و دکل های ارتباطی استان خوزستان از بامداد دیروز بوجود آمد، هم اکنون شبکه صوت و دیتا در همه شهرها و روستاهای این استان به حالت عادی خود بازگشته است.
مشکل گفته شده به دنبال قطعی سراسری برق در استان خوزستان ناشی از گرد و غبار شدید و وقوع رطوبت بالای 97 درصد بوجود آمد.
اطلاعیه افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان به دنبال بروز این مشکل با همکاری ستاد بحران استان و اپراتورهای سه گانه تلفن همراه، با بکارگیری ژنراتورهای دیزلی سیار و باطری های پشتیبان سعی کردند تا در نقاط حساس و مراکز مهم استان خوزستان و شهر اهواز، سیستم ارتباطی داده و صوت برقرار بماند.
به گزارش ایرنا، قطع برق و همچنین قطع و اختلال مخابراتی و اینترنتی در برخی مناطق، زندگی ساکنان شهر اهواز را در نخستین روز هفته مختل و روند فعالیت را در این کلانشهر از حالت عادی خارج کرده بود.
علاوه بر تعطیلی ادارات، بانک ها و مدارس، بسیاری از شرکت های خصوصی و خدماتی نیز به دلیل قطع برق قادر به فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان نبودند.
اقتصام**2078**1561** تنظیم کننده:محمد مهدی بهرامی **انتشار:مژگان توانا
اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
@IRNAeco
https://t.me/irnaeco
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان