دورنمای تولید نفت آمریکا در سال ۲۰۱۸ تنزل یافت

اداره اطلاعات انرژی آمریکا رشد تولید نفت خام این کشور در سال ۲۰۱۸ را کمتر از میزانی که پیش از این برآورد کرده بود، پیش بینی کرد.

دورنمای تولید نفت آمریکا در سال 2018 تنزل یافت

به گزارش ایسنا، این آژانس پیش‌بینی کرد تولید نفت خام آمریکا در سال 2018 به میزان 560 هزار بشکه در روز افزایش پیدا می‌کند و به 9.91 میلیون بشکه در روز می‌رسد. اداره اطلاعات انرژی آمریکا ماه گذشته اعلام کرده بود انتظار دارد تولید نفت بر مبنای سال به سال 570 هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرده و به 9.9 میلیون بشکه در روز برسد.

طبق دورنمای انرژی ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید در سال 2017 به میزان 500 هزار بشکه در روز افزایش پیدا می‌کند و به 9.35 میلیون بشکه در روز می‌رسد در حالی که ماه گذشته میزان رشد تولید در سال جاری 460 هزار بشکه در روز پیش بینی شده بود.

در این بین انتظار می‌رود میزان تقاضای آمریکا برای نفت در سال میلادی جاری 340 هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند که بالاتر از 310 هزار بشکه در روز پیش بینی قبلی خواهد بود. پیش بینی می‌شود تقاضا برای نفت در سال 2018 به میزان 330 هزار بشکه در روز رشد کند که بالاتر از 360 هزار بشکه در روز پیش بینی شده در ماه گذشته خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر