ماهان شبکه ایرانیان

هنوز فیلم سخنان دوتشکل دانشجویی منتشر نشده است

بالاخره بعد از ۶۷ روز سانسور، سخنان انتقادی سه تشکل بزرگ دانشجویی درمراسم ۱۶آذر منتشر شد+فیلم

از مجموع پنج تشکل دانشجویی بزرگ کشور که در مقابل دکتر روحانی در دانشگاه تهران صحبت کرده اند پس از ۶۷ روز فقط سخنان سه تشکل دانشجویی منتشر شده است و هنوز سخنان نماینده بسیج دانشجویی و جنبش عدالخواه دانشجویی هنوز منتشر نشده است.

بالاخره بعد از 67 روز سانسور، سخنان انتقادی سه تشکل بزرگ دانشجویی درمراسم 16آذر منتشر شد+فیلم/ نمایندگان دانشجویان: آقای روحانی؛ به خاطر آنچه وعده دادید از ملت عذرخواهی کنید
گروه سیاسی - رجانیوز، مراسم 16 آذر که هر ساله با حواشی بسیاری برگزار میشود در آخرین سال دولت یازدهم تبدیل به یکی از انتقادی ترین مراسم های دانشجویی شده است، تاجائیکه که صحبت های انتقادی دانشجویان انقدر اوج گرفت که تا امروز دیوار بزرگ سانسور مانع شنیده شدن بسیاری از آنها شده است.
 
به گزارش رجانیوز، از مجموع پنج تشکل  دانشجویی بزرگ کشور که در مقابل دکتر روحانی در دانشگاه تهران صحبت کرده اند پس از 67 روز فقط سخنان سه تشکل دانشجویی منتشر شده است و هنوز  سخنان نماینده بسیج دانشجویی و جنبش عدالخواه دانشجویی هنوز منتشر نشده است.
 
تاکنون فیلم صحبت های نمایندگان تشکل های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی دانشجویان و تحکیم وحدت منتشر شده است که ادامه فیلم کامل آنها قابل دسترسی است.
 
سرنوشت تدبیری که وعده داده شده بود چه شد؟
 
پیام مرادی، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با پرسش این سوال که «سرنوشت تدبیری که وعده داده شده بود چه شد؟» به انتقاد از وزرای اقتصادی دولت ابراز داشت: «وزیری که تمام کارنامه اش در حوزه راه و مسکن با واژه آشنای تقریبا هیچ قابل توصیف است، با یادآوری بیمه بودن قربانیان حادثه  قطار به زخم مردم نمک می پاشد. وزیر دیگری که شما او را پدر صنعت خواندید، الحق و الانصاف به خوبی پدر صنعت را درآورده است. قرار بود صد روزه مشکلات مردم را حل کنید، قرار بود گشایش اقتصادی ایجاد شود، قرار بود در نخستین قدم بیکاری کاهش پیدا کند.»
 
 
نگاهی به کلیدتان بیندازید؛ فکر می‌کنم آن را اشتباه چرخانده‌اید
 
حسین اخگرپور نماینده جامعه اسلامی دانشجویان نیز صحبت های خود را با این جمله شهیدبهشتی که«من تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیج می‌دهم» آغاز کرد و ضمن انتقاد از وعده های رئیس جمهور گفت: «آقای روحانی! یادتان هست که قرار بود هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد مردم؟ اما ببینید! امروز قلب راکتور اراک را سیمان گرفته و چرخ‌های سانترفیوژهای نطنز و فردو مانند چرخ اقتصاد از کار افتاده است. آقای رئیس جمهور! شاید بهتر باشد نگاهی به کلیدتان بیندازید؛ فکر می‌کنم آن را اشتباه چرخانده‌اید. به قول خودتان ملاک تورم جیب مردم است ولی وضعیت جیب‌های ملت شعارهای شما را تایید نمی‌کند، به نظرم تا به حال از سر کوچه‌تان خرید نکرده‌اید تا معیار تورم را شخصا بسنجید.»
 
 
آقای روحانی بزرگترین چالش روزهای پایانی این دولت، بحران بی‌اعتمادی فراگیر مردم نسبت به شما و دولت شما به سبب وعده‌های عمل نشده است.
 
صادق آقاجری نماینده تحکیم وحدت نیز سخنرانی خود را با صحبت‌های پیشین رئیس جمهور آغاز کرد و با بیان صحبت روحانی مبنی بر اینکه «امروز شعار زیبای مرگ بر آمریکا بیش از هر زمان دیگر در کشور ما وحدت‌آفرین شده است، امروز شعار مرگ بر آمریکا بیش از هر زمان دیگر، راه حرکت مارا روشن‌تر، شفاف‌تر و مشخص‌تر کرده است»، گفت: آقای روحانی چقدر تغییر کرده‌اید؟! آقاجری ضمن انتقاد از برجام و اشرافی گری افزود: «  جناب آقای روحانی! ما برجام را تنها متنی نامتوازن که پر از حفره‌های حقوقی و امنیتی که به ضرر منافع ملی جمهوری اسلامی ایران یا قراردادی که نابود کننده صنعت هسته‌ای است، نمی‌دانیم، که اینها همه هست و این همه نیست. ما برجام را اولین قدمی که انقلابیون پشیمان و خسته برای استحاله انقلاب اسلامی در نظام سلطه جهانی برداشته‌اند، می‌دانیم.»
 
 
حال باید منتظر بود و دید که آیا صحبت های امین اقرلو نماینده بسیج دانشجویی و علیرضا فقیر نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در مقابل رئیس جمهور نیز از دیوار بلند سانسور دولتی رد میشود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان