واکنش مسکو به اظهارات تهدید آمیز مقامات آمریکا و کره

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در واکنش به اظهارات تهدید آمیز مقامات آمریکا و کره شمالی علیه همدیگر خواستار گفت‌وگو برای پایان دادن به تنش‌ها شد.

خبرگزاری فارس: نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز مقامات آمریکا و کره شمالی علیه یکدیگر، واشنگتن را به خویشتنداری و عدم اتخاذ اقدامات تحریک آمیز علیه کره دعوت کرد.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در واکنش به اظهارات تهدید آمیز مقامات آمریکا و کره شمالی علیه همدیگر خواستار گفت‌وگو برای پایان دادن به تنش‌ها شد.

به گزارش شبکه «روسیا الیوم»، «واسیلی نبنزیا» عصر چهارشنبه اعلام کرد که مسکو به دقت اظهارات رئیس جمهوری آمریکا  را بررسی کرد.

وی افزود: ما می‎خواهیم که ایالات متحده آمریکا آرامش خود را حفظ کرده و از اتخاذ هرگونه اقدامی که منجر به تحریک طرف دیگر [کره شمالی] می‌شود، اجتناب کند.

مقام روس همچنین مقامات آمریکایی و کره‌ای را به ایجاد راه‌کارهای جهت آغاز گفت‌وگو بین دو طرف دعوت کرد.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تأکید کرد که کشورش این آمادگی را دارد که از تمام توان خود برای تشویق به آغاز گفت‌وگوهای بین دو طرف استفاده کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز سه‌شنبه هشدار داد که واشنگتن هرگونه تهدید علیه خود را با «آتش و خشم» پاسخ خواهد داد.

کره شمالی در واکنش به این اظهارات ترامپ اعلام کرد که طرح حمله موشکی به جزیره گوام آمریکا را بررسی می‌کند.

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا امروز چهارشنبه در واکنش به تهدید حمله موشکی به جزیره گوام از این کشور خواست از هرگونه اقدامی که منجر به فروپاشی رژیم خود و نابودی مردم کره شود‌، خودداری کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان