چگونه جوش‌های صورت خود را با آرایش بپوشانیم

هر کسی که روی صورت خود جوش دارد ، چه نوجوان و چه بزرگ‌سال، می‌داند احساس کردن این‌که همیشه یک نفر به جوش‌های صورت او خیره شده است، چقدر بد و پراسترس است. اگر می‌خواهید جوش‌ها و جای زخم‌های روی صورت‌تان برای یک روز محو شوند، نکات پائین به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با استفاده از آرایش آن‌ها را بپوشانید.

محو کردن جوش صورت

هر کسی که روی صورت خود جوش دارد ، چه نوجوان و چه بزرگ‌سال، می‌داند احساس کردن این‌که همیشه یک نفر به جوش‌های صورت او خیره شده است، چقدر بد و پراسترس است. اگر می‌خواهید جوش‌ها و جای زخم‌های روی صورت‌تان برای یک روز محو شوند، نکات پائین به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با استفاده از آرایش آن‌ها را بپوشانید. 

صورت خود را به طور کامل بشوئید:

مطمئن شوید که صورت شما کاملا تمیز و بدون هیچ ماده آرایشی است و سپس، برای شروع کردن به آرایش، ابتدا پوست صورت‌تان را با استفاده از کرم‌های مرطوب کننده مرطوب کنید تا به راحتی بتوانید روی آن آرایش کنید.

جوش صورت

1. به صورت خود کرم زیرسازی آرایش بزنید:

از سر انگشتان خود برای مالیدن کرم زیرسازی آرایش روی پوست صورت‌تان استفاده کنید تا اطمینان پیدا کنید که بقیه آرایش خود را روی سطحی صاف انجام می‌دهید و آرایش شما تا آخر روز روی پوست‌تان می‌ماند. بهتر است که چند دقیقه صبر کنید و سپس کرم پودر را به پوست خود بزنید. می‌توانید در این فاصله به مدل آرایش چشم و یا رنگ سایه و رژ لب خود فکر کنید. 

2. کرم پوشاننده را به صورت ضربدری روی جوش و یا لکه‌های روی پوست صورت خود بمالید:

مطمئن شوید که روی تمام لک‌ها و جوش‌های روی صورت خود، به صورت ضربدری کرم پوشاننده زده اید.  

3. با ضربه‌های آهسته، کرم پوشاننده خود را روی لکه‌ها و جوش‌های صورت خود پخش کنید:

از انگشتان تمیز برای این کار استفاده کنید. به آرامی انگشت خود را روی کرم بزنید و آن را روی لکه‌ها و یا جوش صورت‌تان پخش کنید. کرم پوشاننده را روی پوست خود نمالید، چرا که به خوبی روی پوست شما قرار نمی‌گیرد، بلکه باید با استفاده از ضربه‌های آهسته آن را روی جوش‌ها و لکه‌های خود پخش کنید.

جوش صورت

4. زیر چشم‌های خود را با کرم پوشاننده بپوشانید:

کرم پوشاننده را زیر چشم‌های خود بزنید تا سیاهی و یا لکه‌های زیر چشم شما را بپوشاند. 

5. با استفاده از دستمال، اضافی آرایش خود را پاک کنید:

دستمالی را به آرامی روی پوست خود بگذارید و بردارید تا آرایش اضافی شما پاک شود. این‌گونه ظاهر شما طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

6. از برس مناسب برای زدن کرم پودر به صورت خود استفاده کنید:

اگرچه مراحل دیگر را می‌توانستید به کمک انگشتان خود انجام دهید، اما برای پوشانندگی بهتر و طبیعی‌تر به نظر رسیدن، کرم پودر را با استفاده از برسی مناسب به صورت خود بزنید. کرم پودر را با حرکات دورانی روی صورت خود بزنید؛ این حرکات دورانی، پوست شما را بدون پاک کردن کرم پوشاننده‌ای که قبلا زده‌اید ، می‌پوشاند. 

 آرایش برنزه

7. آرایش خود را تثبیت کنید:

بعد از زدن کرم پودر به صورت‌تان، چند دقیقه صبر کنید تا آرایش کامل روی صورت شما بخوابد، سپس پودر تثبیت کننده و یا پن کیک را روی صورت خود بزنید تا آرایش شما تا آخر روز روی پوست‌تان باقی بماند و پاک نشود. این کار را نیز با حرکات دورانی انجام دهید. 

8. آرایش خود را تکمیل کنید:

سپس بقیه آرایش خود را از جمله: آرایش چشم، رژ گونه، رژ لب و ... را انجام دهید.

9. آرایش شما به پایان رسیده است و دیگر اثری از جوش و یا لک روی صورت شما نیست!

 

مقالات مرتبط

آکنه‌ها را به قتل برسانید

tips to have a soft skin


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر