در جلسه شورای شهر پنجم مطرح شد

انصراف مرعشی از جمع گزینه‌های شهرداری به نفع نجفی

حسین مرعشی گزینه شهرداری تهران بعد از دفاع از برنامه های خود اعلام کرد که قصد رقابت با گزینه های بهتر را ندارد و اگر جای منتخبان شورای پنجم باشد، نجفی را به عنوان شهردار انتخاب می کند.

مرعشی از کاندیدای شهرداری انصراف داد / رای من برای انتخاب در شهرداری نجفی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین مرعشی گزینه شهرداری تهران پس از ارائه برنامه‌های خود در پاسخ به سوال‌های منتخبان شورای شهر تهران با بیان اینکه  تا زمانی که شخصی برای مسئولیت شهرداری تهران داوطلب باشد من داوطلب نخواهم بود، اظهار داشت: در طی 59 سالی که زندگی کرده‌ام هرگز به دنبال پست و مسئولیتی که دیگری به دنبال آن بوده نبوده‌ام.

 

وی افزود: بدون تردید تا زمانی که شخصی در این صحنه اعلام مسئولیت کرده نمی‌مانم چرا که حتما همه گزینه‌ها از من برتر هستند به همین منظور هم از شما منتخبان درخواست می‌کنم که من را در رای گیری شرکت ندهید.

 

مرعشی با تاکید بر اینکه عده‌ای از افراد در حوزه سیاست ریشه خود را انکار می‌کند، گفت: ما همه بزرگ یک خاندان هستیم و درست نیست که برای سیاست بته و خاندان خود را انکار کنیم ما بدون ریشه نیستیم.

 

گزینه شهرداری تهران در حاشیه مراسم انتخاب شهردار تهران در جمع خبرنگاران، گفت: رای من برای انتخاب شهرداری نجفی است.

 

در حال تکمیل/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر