رئیس کل دادگستری اصفهان تاکید کرد

کاهش حجم ورودی پرونده به محاکم با تقویت شورا‌های حل اختلاف

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با تقویت شورا‌های حل اختلاف از حجم ورودی پرونده به محاکم کاسته می‌شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا در بازدید سرزده از سه مجتمع شورای حل اختلاف اصفهان بیان کرد: با تقویت شورا‌های حل اختلاف از حجم ورودی پرونده به محاکم کاسته می‌شود.

این مقام قضایی فعالیت و عملکرد شورا‌های حل اختلاف را در کاهش ورودی پرونده به محاکم و رفع اطاله دادرسی مؤثر دانست و بیان داشت: نیرو‌ها و اعضای پرتلاش شورا‌های حل اختلاف با نیت خیر برای کسب رضای خدا و در راه اصلاح ذات البین و رفع خصومات و خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌کنند و آثار و نتایج خوب و ارزشمند این تلاش در دستگاه قضایی کاملاً محسوس است.

وی تقویت هر چه بیشتر این شورا‌ها را مؤثر در رسیدن به اهداف دانست و گفت: شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان با کمبود شدید فضای فیزیکی مناسب روبروست که امید است با همراهی مسئولان تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شود.

رئیس دستگاه قضایی استان در این بازدید اتصال سیستم‌های شورا‌های حل اختلاف را به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ضروری اعلام و تصریح کرد: با این اقدام حجم چشمگیری از مراجعان به شورا‌ها کاسته خواهد شد و با تأمین تجهیزات فنی آن در آینده نزدیک، این طرح در استان اجرایی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر