حاشیه های نیمه دوم داربی ۸۴

ناراحتی رضاییان از تعویض/ باران پرتقال در آزادی!

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی در داربی هشتاد و چهارم به مصاف هم رفتند که هواداران دو تیم بازی زیبا و پرحاشیه‌ای را تماشا کردند.

ناراحتی رضاییان از تعویض/ باران پرتقال در آزادی!

به گزارش ایسنا، در حالی که نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس مقابل استقلال آغاز شده است، پرسپولیسی‌ها یک موقعیت خطرناک را روی دروازه استقلال ایجاد کردند و پس از دفع این موقعیت مهدی رحمتی بر سر پادوانی فریاد کشید و از او خواست تا در جاگیری دقت بیشتری داشته باشد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال مانند نیمه اول با هیجان خاصی در کنار زمین نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می‌کند. او با حرکات دستش به استقلالی‌ها می‌گوید که بازی رو به جلو و تهاجمی را در دستور کار خود قرار دهند و البته از نیمکت استقلال محمد خرمگاه هم نکات فنی را به علیرضا منصوریان منتقل می‌کند تا او بازیکنان را از کنار زمین هدایت کند. در مقابل برانکو ایوانکوویچ با آرامش خاصی از کنار زمین نظاره‌گر کار شاگردانش است.

پس از اینکه مهدی طارمی در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه استقلال را باز کند و با واکنش خوب مهدی رحمتی مواجه شد هواداران تیم فوتبال استقلال که در پشت دروازه این تیم مستقر هستند به شدت سید مهدی رحمتی را تشویق کردند.

در نیمه دوم این دیدار تعداد زیادی از عکاسان در پشت دروازه استقلال حاضر هستند تا از گل‌های احتمالی پرسپولیس عکاسی کنند.

با ورود مجید حسینی به میدان، این بازیکن در پست دفاع راست برای استقلال بازی می‌کند و خسرو حیدری به پست هافبک چپ آمد تا این گونه علیرضا منصوریان یک تغییر تاکتیک جالب در تیمش ایجاد کند.

گوینده ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگران حاضر را حدود 77 هزار نفر اعلام کرد.

در دقیقه 64 بازی علیرضا منصوریان از مدد جباری یکی از اعضای کادر فنی استقلال خواست که مجتبی حق‌دوست را برای آماده شدن و ورود به میدان صدا بزند.

زمانی که رامین رضاییان پشت توپ قرار گرفت تا ضربه کرنر را برای پرسپولیسی‌ها بزند، هواداران استقلال که پشت سر او قرار داشتند اشیا زیادی را به سمت زمین پرتاب کردند.

رضاییان پس از تعویض با ناراحتی از زمین خارج شد و به سمت برانکو هم نرفت.

روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان چون ابوالفضل درویش‌مند، محسن ربیع‌خواه، حمیدرضا طاهرخانی، بوژدار رادوشوویچ، شهاب کرمی، علی علیپور و سامان نریمان جهان حضور داشتند.

در مقابل استقلالی‌ها هم روی نیمکت‌شان یعقوب کریمی، جابر انصاری، فرشید باقری، سید حسین حسینی، سید محسن کریمی، سید مجید حسینی و مجتبی حق‌دوست را داشتند.

قبل از ورود مجتبی حق‌دوست بازیکن تیم فوتبال استقلال به زمین، علیرضا منصوریان او را در آغوش گرفت و لحظاتی را با او صحبت کرد تا نکات فنی را به گوشزد کند.

خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال در میان تشویق شدید هواداران این تیم از زمین مسابقه خارج شد و جایش را به مجتبی حق‌دوست داد.

در اواخر نیمه دوم این دیدار علیرضا منصوریان به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شد.

حضور همزمان علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه در محوطه فنی نیمکت تیم فوتبال استقلال باعث شد داور چهارم به این دو تذکر بدهد. طبق قانون فقط یک نفر از هر تیم می‌تواند در محدوده فنی حضور داشته باشد و تیم را هدایت کند.

هواداران پرسپولیس نارنجکی را به سمت عکاسانی که پشت دروازه این تیم نشسته‌اند پرتاب کرده‌اند و این نارنجک در نزدیکی یکی از عکاسان به زمین خورد و باعث مصدومیت او شد.

زمانی که فرشید باقری قصد ورود به زمین مسابقه را داشت علیرضا منصوریان در حال گفتن نکات فنی به او بود که کاوه رضایی از کنار زمین به سرمربی تیمش اشاره کرد که او را به علت مصدومیت تعویض کند. در این هنگام اعضای کادر فنی استقلال به سمت منصوریان رفتند تا این نکته را به او متذکر شوند. البته زمانی که یکی از بازیکنان استقلال نقش بر زمین شده بود محسن مسلمان اوت را پرتاب کرد تا بازی به جریان بیفتد اما این کار او با اعتراض شدید بازیکنان استقلال و هواداران این تیم مواجه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر