ماهان شبکه ایرانیان

توصیه های دست و پا گیر را فراموش کنید [مردان]

انواع مختلف سبک‌ها همیشه در اطراف شما هستند و شما هم علاقه‌مند هستید همیشه در مورد آن‌ها بدانید، در شبکه‌های مجازی، اینترنت، مجله‌ها

انواع مختلف سبک‌ها همیشه در اطراف شما هستند و شما هم علاقه‌مند هستید همیشه در مورد آن‌ها بدانید، در شبکه‌های مجازی، اینترنت، مجله‌ها. می‌خواهیم امروز با شما در مورد چیزی حرف بزنیم که شاید کمی عجیب باشد. شما این را باید بپوشید و یا نباید بپوشید! به شما خواهیم گفت گاهی اوقات نسبت به این قوانین بی‌توجه باشید. اگر چنین قوانینی وجود دارند، ابتدا باید آن‌ها را خوب بشناسید. آن‌ها چه قوانینی هستند؟

این مقاله به بررسی قانون‌هایی خواهد پرداخت که می‌توان برای شیک بودن آن‌ها را نادیده گرفت و بیشتر از روی سلیقه و یک منظر خاص شاید زیبا و خاص باشند. با بنیتا همراه شوید.

همه‌چیز باید ست باشد


این قوانین برای تازه‌کارها درست است، در تئوری بسیار خوب و در عمل ناامیدکننده است. مردم باید
حلقه عروسی
رنگ‌های کلاسیک
حلقه خانوادگی
امضا خانوادگی روی انگشتر
ساعتی که به نشان خانوادگی مزین شده باشد باید داشته باشند!
شما لازم نیست همه ساعت تا حلقه خودتان را یک نوع انتخاب کنید، آزاد هستید هر طور می‌خواهید و از هر نوع می‌خواهید انگشتر و ساعت خودتان را ترکیب کنید. یک‌راه راحت برای شناسایی اینکه چه نوع حلقه‌ای به دست شما مناسب است، توجه به این است که حلقه طلایی برای پوست‌های رنگ تیره و حلقه نقره‌ای برای پوست‌های رنگ روشن مناسب‌تر است. با این نکته دیگر لازم نیست همه جواهراتتان باهم ترکیب و یکسان باشند.

تردد قهوه‌ای در شهر ممنوع!


در زمان‌های گذشته در انگلیس مرسوم بوده است که مردان نباید از کت‌وشلوارهایی به رنگ قهوه‌ای در شهر استفاده کندد؛ و این ممنوعیت رنگی برای کفش‌ها هم صادق بود. رنگ قهوه‌ای مختص کلاه‌های نمدی مردمان کنار شهر بودند، به‌نوعی استفاده از این رنگ نشان از طبقه پایین جامعه بود.
برای انگلیسی‌ها کسب‌وکار و تجارت مساوی است با کت‌وشلوار سیاه‌رنگ، اگر شما لباس قهوه‌ای به تن داشته باشید باید قید معامله با آن‌ها را بزنید.
مدت‌هاست کفش‌های قهوه‌ای رایج شده سات، به دلیل مشکلات محیط زیستی و استفاده از موجودات زنده برای تولید چرم قهوه‌ای، هنوز هم‌رنگ سیاه به‌عنوان رنگ مرسوم در بیشتر مجالس شناخته می‌شود.

بعد از روز کارگر سفید نپوش


این قانون پوچ ریشه در اختلاف طبقاتی دارد. درگذشته معتقد بودند لباس‌های سفید برای اشراف و خاص است. بعد از پایان رکود اقتصادی اروپا و جان گرفتن دوباره اقتصاد مردم به‌یک‌باره پوشیدن لباس سفید برای همه ممکن شد. برخی معتقدند که قوانین در هرزمانی وضع شوند، در زمان بعدی باید دچار تغییر شوند. اعتقادات زیادی همانند این رسم نامعمول وجود دارد. معمولاً لباس‌های سفید در فصل‌های سرد سوخته نمی‌شوند و در روزهای گرم تابستان فروش این محصولات بیشتر می‌شود. نمی‌دانیم آیا هنوز هم کسی هست که به این قانون‌ها اعتقاد داشته باشد؟ بسیاری حتی ممکن است نا خدااگاه این کارها را انجام دهند.


قهوه‌ای و سیاه را ترکیب نکن


این قانون برای محافظه‌کارها ساخته‌شده است.
رنگ سیاه‌رنگ رسمی و تقریباً رایج است، این در حالی است که رنگ قهوه‌ای کمتر استفاده می‌شود. شما با انتخاب رنگ قهوه‌ای روشن به همراه مشکی، بله دچار اشتباه شده‌اید.
بنابراین به شما توصیه می‌کنیم:
پوست تیره داشته باشید
رنگ‌های به‌شدت سیر را انتخاب کنید تا بتوانید باهم دیگر ترکیب کنید.

هرگز دستمال جیب و کراوات هم‌رنگ نخرید

وقتی شما به دنبال خرید اسمال جیب یا کراوات هستید همیشه کسانی هستند که زیر گوش شما زمزمه خواهند کرد، آن‌ها را هم‌رنگ انتخاب نکنید، خوب نیست. قانونی که پشت این اعتقاد خفته است، بیانگر عدم خلاقیت شما در انتخاب لباس است. این به معنی نباید و نخریدن نیست. هنگامی‌که برای خرید می‌روید هر دو آن‌ها را باهم بخرید ولی سعی کنید جداگانه استفاده کنید، و یا اگر تمایل دارید، ترکیب کنید. کسی شمارا نهی نکرده است.
بیشتر مردان دستمال جیب ندارند. خرید آن را یکی از دغدغه‌های خود بدانید. می‌توانید بر 99 درصد قوانین پیروز شوید.

پوشیدن بیش از سه رنگ


درگذشته، باور بر این بود که مرد نباید بیش از سه رنگ در لباس‌هایش داشته باشد، اعتقاد داشتند در انتهای رو بدیمنی است. رنگ‌ها رنگ هستند و ربطی به مردانگی شما ندارند. می‌توانید صورتی بپوشید و یا با غرور تمام بنفش کم‌رنگ به تن کنید. رنگ‌ها سایه‌هایی از هم هستند و ما به همه آن‌ها نیاز داریم. تعداد رنگ‌ها تا زمانی که ترکیب مناسبی باشند درست است. درصورتی‌که رنگ‌های زیادی باشد، ممکن است برای دیگران بسیار شلوغ به نظر برسید. برای پوشیدن بیش از سه رنگ یکی از راه‌حل‌ها، استفاده از لوازم جانبی است. برای کت‌وشلوارهای خودتان می‌توانید این مقدار رنگ را با استفاده از کراوات رنگ‌به‌رنگ خودتان اضافه کنید. یا به‌وسیله پیراهن خودتان که چهارخانه باشد.

وقتی پول درخواست می‌کنید، کراوات بزنید


این قانون سنگ‌نوشته نیست. بدانید استفاده از کراوات هیچ ربطی به درخواست پول‌ندارید بدانید، باید حضار خودتان را بشناسید، همیشه احتمال باورهای غلط را داشته باشید.
مسلماً شما در تگزاس اگر با یک سرمایه‌گذار ملاقات کنید او را در لباس ورزشی و چکمه‌های گاوبازی خواهید دید. درست است دقتی به سرووضع او نخواهید ولی همیشه به لباس بد او فکر خواهید کرد؛ بنابراین قبل از هر چیزی نوع شنودگان خودتان را بشناسید و بر اساس موقعیت لباس خودتان را انتخاب کنید.

کمربند و کفش هماهنگ باشند


این‌همه پیچیدگی برای لباس پوشیدن کمی آدم را گیج‌تر می‌کند. این قوانین می‌توانند به خودی خودشان تغییر کنند و بستگی به محیط دارند. برای مثال همیشه کمربند زرد مایل ه قهوه‌ای با کفش قهوه‌ای خوب نیست؛ و گاهی هم واقعاً زیباست. به‌عنوان‌مثال می‌توانید با استفاده از کمرند مشکی و کفش قهوه‌ای ترکیب خوبی بسازید، برای شما مثال‌هایی از این ترکیب‌ها داریم.
اگر شما کفش ورزشی به تن دارید
اگر شما کفش خاکستری می‌پوشید
اگر کفش سرمه‌ای
اگر چرم کفش شما رنگ نامعلومی دارد

فقط کفش آکسفورد با کت‌وشلوار خوب است


کت‌وشلوارهای تمام نخی معمولاً نیازی به کفش‌های آکسفورد ندارند. اگر هم کفش‌های همیشگی را با کت‌وشلوار می‌پوشید کمی اشتباه می‌کنید. در اینجا نمونه‌هایی برای شما آورده شده است:

جوراب بالباس‌زیر هماهنگ باشد


این هم یکی از قوانین تجاری است. برای جوانانی که دوست داشتند همیشه لباس فرم به تن داشته باشند این رعایت کردن الزامی بود. اگر لباس‌زیر و جوراب شما یکرنگ باشد معمولاً احساس خوبی به پاهای شما خواهد داد. برای رسیدن به حالت نجیبانه‌تری بهتر است موارد زیر را انجام دهید هرچه نوع لباس پوشیدن شما ساده‌تر شده باشد بهتر است جوراب شما کمی متفاوت‌تر و معمولاً خانه‌دار باشد. این کار باعث تأثیر در رنگ لباس‌هایتان خواهد شد، جوراب‌ها به یکی از نقاط مهم لباس پوشیدن تبدیل‌شده است.
انتخاب جوراب حاکی از شخصیت شما است. البته در مورد اینکه کسی به خاطر انتخاب جوراب دیر کرده باشد، نمی‌توانیم چیزی بگوییم. بیشتر از 10 دقیقه لازم نیست کل کمد لباس خودتان را زیرورو کنید و از آن لباس پیدا کنید. بردارید و بپوشید اگر وقت ندارید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان