مقدسی:

دولت دوازدهم باید از حضور نیروهای جوان و بانوان بیشتر بهره بگیرد

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم بایستی از حضور نیروهای جوان و بانوان در عرصه های مدیریتی و اجرایی بیشتر بهره بگیرد.

دولت دوازدهم باید از حضور نیروهای جوان و بانوان بیشتر بهره بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی مقدسی عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اراک اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان مرکزی با وجود تفاوت آرا همواره انسجام خود را حفظ کرده و مردم بدانند که در راستای پیگیری مطالباتشان نماینده‌ها در کمیسیون‌ها پیگیری لازم را انجام می دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دولت دوازدهم افزود: در رابطه با وزرای دولت دوازدهم تصمیم گیری هایی انجام شده اما آن دسته از وزرایی که در مدت فعالیت خود در دولت قبل عملکرد مطلوبی نداشته‌ اند بایستی دلایل خود را ذکر کنند.

مقدسی بیان کرد: همچنین وزرای جدید موظف به ارائه برنامه کار مدون و منسجمی هستند تا تصمیم گیری صحیحی برای دادن رای اعتماد به آنها انجام شود.

وی عنوان کرد: مجلس در جای خود از دولت حمایت می‌کند اما در کنار حفظ انسجام ملی، مجلس انتقاداتی هم دارد از جمله اینکه کابینه دولت دوازدهم باید جوان‌تر بوده و حضور بانوان در آن بیشتر باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: قدردانی از خبرنگاران نباید به روز خبرنگار محدود شود و بایستی اقدامی اثربخش در راستای حل مشکلات این قشر صورت پذیرد.

وی افزود: در این رابطه دولت باید لایحه ای را به مجلس ارائه دهد تا با تصویب آن باری از دوش خبرنگاران برداشته و بخشی از مشکلات آنها رفع شود.

مقدسی بیان کرد: خبرنگاران نیازهای مردم را به خوبی منعکس می‌کنند به همین دلیل در زمینه تاثیرگذاری خبرنگاران نقش برجسته‌ای دارند، در جریان حادثه تروریستی مجلس شاهد بودیم که چگونه خبرنگاران لحظه به لحظه اخبار را مخابره می‌کردند و باید بگوییم خبرنگاران قشری هستند که با حساسیت و عشق کار می کنند.

وی خاطرنشان ساخت: این قشر خبرنگار است که خواسته های به‌ حق مردم را از دولت مطالبه می‌کند و این اقدام سبب می‌شود که نیازمندی‌های مردم به درستی شناخته و رفع شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویدادهایی که در تاریخ ماندگار شده به سبب کار ارزشمند خبرنگاران بوده است که با انعکاس به‌موقع یک رویداد سبب ماندگاری آن شده‌ و فعالیت قشر خبرنگار در حوزه رسانه بسیار مهم است که بخش اعظمی از رسالت آگاهی رسانی را این قشر برعهده دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر