بیانیه رسمی باشگاه دورتموند؛

پیشنهاد بارسا برای دمبله رد شد/ بعید است انتقالی صورت گیرد

تیم فوتبال دورتموند تائید کرده که پیشنهادی از سوی بارسلونا برای جذب عثمانه دمبله را رد کرده است.

پیشنهاد بارسا برای دمبله رد شد/ بعید است انتقالی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر،  بارسلونا مدت‎هاست که دمبله را زیر نظر دارد و بعد از رفتن نیمار از این تیم به تیم فوتبال پاری‎‏سن ژرمن پافشاری کاتالانی‌ها برای جذب بازیکن 20 ساله فرانسوی دورتموند بیشتر هم شده است. حتی گزارشات حاکی از آنند که خود دمبله و مدیر برنامه‎هایش هم با بارسلونا به توافق رسیده‌اند و فقط بارسلونا باید نظر باشگاه آلمانی را جلب کند.

اخبار متفاوتی در این باره شنیده می‏شود. میشل زورک، مدیر ورزشی دورتموند مدعی شده فروشی در کار نخواهد بود و در عوض پیتر بوش، سرمربی این تیم تائید کرده که دمبله با کسب اجازه در تمرینات روز پنج‏شنبه شرکت نکرده است. به فاصله کمی بعد از این موضوعات هم تائید شد که مذاکراتی صورت گرفته و اولین پیشنهاد رسمی بارسا رد شده است.

باشگاه دورتموند اما از طریق وب سایت رسمی‎اش در این باره بیانیه‎ای منتشر کرده است که شرح آن به صورت زیر است:

دورتموند مذاکراتی با باشگاه فوتبال کاتالانی، بارسلونا، درباره انتقال احتمالی عثمانه دمبله به این تیم داشته است. در طول این مذاکره نماینده باشگاه اسپانیایی پیشنهادی ارائه کرد که جزئیات آن مناسب توانایی‎های این بازیکن نبود و همچنین درخواستی که باشگاه دورتموند داشت در آن تامین نشده بود و متناسب با وضعیت فعلی ترانسفرمارکت نبود. به همین دلیل این پیشنهاد از سوی دورتموند رد شد. فعلا پیشنهاد دیگری از سوی بارسلونا ارائه نشده است و این یعنی معامله‎ای با بارسلونا وجود ندارد و احتمالا انتقالی هم صورت نخواهد گرفت.

گفته می‌‏شود پیشنهاد بارسا 100 میلیون یورو بوده که توسط دورتموند رد شده است. دمبله که از جولای 2016 در ازای 15 میلیون یورو از رن به دورتموند پبوسته در 50 بازی برای این تیم 10 گل زده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر