ماهان شبکه ایرانیان

نوری: تیم‌های دیگر تراکتورسازی را تنها گذاشتند

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است سایر تیم‌های لیگ برتری می‌توانستند تراکتورسازی را در جذب نکردن بازیکن‌های سابقشان کمک کنند.

نوری: تیم‌های دیگر تراکتورسازی را تنها گذاشتند

به گزارش ایسنا، محمد نوری پس از شکست یک گله تیمش مقابل آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: شرایطمان بازی به بازی بهتر خواهد شد. پیروزی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم اما حق ما شکست نبود. باید حداقل امتیاز را کسب می‌کردیم و در سه بازی که شکست خوردیم می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم.

او اضافه کرد: متاسفانه تراکتورسازی در شرایط بدی است و فوتبال روی دیگرش را به ما نشان می‌دهد. دروازه‌بانان حریف مقابل ما عملکرد خوبی دارند واین کار ما را سخت می‌کند که باعث می‌شود امتیازها را از دست بدهیم.

نوری ادامه داد: در 25 دقیقه اول سه موقعیت گل داشتیم که دو ضربه سر نیز شامل آن می‌شد اما این طبیعی است که در ورزشگاه آزادی و در دقایق اول تحت فشار قرار بگیریم.

هافبک تراکتورسازی درباره بهبود روند امتیازگیری تراکتورسازی اظهار کرد: متاسفانه ما تنهاییم. خیلی از تیم‌های دیگر می‌توانستند به ما کمک کنند اما اینکار را نکردند و بازیکنان سابق خود را جذب کردند. البته حق آنها بود و شرایط ما در این فصل به همین منوال است باید صبر کنیم و سخت کار کنیم. تا نیم فصل بتوانیم بازیکن جذب کنیم واز این شرایط خارج شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان