ماهان شبکه ایرانیان

مورینیو: بازیکنانِ گلزن بیشتری در یونایتد می‌خواهم

ژوزه مورینیو مدعی شده فرق منچستریونایتد او با دیگر تیم‎هایی که مربی‌شان بوده این است که در تیم‎های دیگر بازیکنان در همه پست‎ها گل می‎زدند.

مورینیو: بازیکنانِ گلزن بیشتری در یونایتد می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، مدعی شده اگر تیمش بخواهد در همه رقابت‎های فصل پیش رو بجنگد باید مهاجمی بخرند که تعداد گل‎های زده تیمشان را بالا ببرد.

او در این باره گفت: در تیم‎های دیگر چیزی که من نسبت به منچستر اضافه‎تر داشتم بازیکنانی بودند که برایم گل می‎زدند. بازیکنان خط میانی تیم هم گل می‎زدند، وینگرها گل می‎‏زدند، مدافعان میانی گل می‌‏زدند و در گلزنی با ضربه سر و از روی ضربات کاشته هم خوب بودیم. همیشه گفتم تیم نیاز به بازیکنان گلزن دارد، باید بیشتر گل بزنیم،

ژوزه در ادامه گفت: فصل گذشته ما چنین شرایطی نداشتیم. بیشتر گل‎‏های ما را مهاجمانمان زدند و وقتی مهاجمان گل نمی‎زدند تیم برای نتیجه گرفتن دچار مشکل می‏‎شد.

مورینیو مایل است به رکورد جام کسب کردن در دومین سال حضورش در تیم‌‎ها ادامه دهد: نه به این دلیل که همیشه این کار را کردم، بلکه فکر می‎کنم به طور طبیعی مربی در فصل دوم حضورش در تیم بازیکنان را بهتر می‌‏شناسد، باشگاه را بهتر می‏‌شناسد، لیگ را نمی‏‌گویم چون مدت‎ها در این لیگ بوده‎ام. شرایطم نسبت به فصل گذشته برای آماده کردن تیمی قدرتمند بهتر است. نمی‎دانم که این قوی‏تر بودن باعث می‏‌شود که نتایج بهترین هم بگیریم یا نه. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان