ماهان شبکه ایرانیان

«کاروان هدهد» به قشم می رسد

«کاروان هدهد» ویژه برنامه شبکه هدهد که به معرفی نقاط گردشگری و زیبای کشور می پردازد، در جدیدترین قسمت خود به جزیره قشم سفر می کند.

«کاروان هدهد» به قشم می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کاروان هدهد» ویژه برنامه شبکه هدهد است که به معرفی نقاط گردشگری و زیبا کشور می پردازد. این برنامه با آیتم های استودیویی و گزارشی نقاط مختلف را معرفی می کند تا کودکان و نوجوانان سراسر جهان با این نقاط آشنا شوند و به آنجا سفر کنند.

«کاروان هدهد» در هر قسمت در یک لوکیشن جذاب آن منطقه برنامه خود را روی آنتن می برد. استندآپ، نمایش و گفتگو از جمله آیتم های استودیویی این برنامه است. گزارش های حاشیه ای و طنز و گفتگو با گردشگران از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

این برنامه در اولین سفر خود به استان آذربایجان شرقی رفت. با توجه به طرح جهانی«قشم جزیره ای برای کودکان» و نگاه ویژه منطقه آزاد قشم به کودکان و نوجوانان، «کاروان هدهد» به مدت 2 هفته مهمان مردم این جزیره قشم می شود و ویژه برنامه های متعدد تولیدی و محیطی را در دستور کار دارد.

«کاروان هدهد» در طول تابستان و سال به نقاط مختلف کشور و جهان اعزام می شود که به زودی اخبار و زمان بندی آن اعلام می گردد. «کاروان هدهد» در کنار تولید برنامه در برخی شهرها و مناطق، برنامه های محیطی و میدانی مفرح و شادی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

شبکه «جهانی هدهد» اولین شبکه اسلامی بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی راه‌اندازی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان