ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه؛

شهادت خط سرخ سعادت اخروی است

سمنان - نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، طی پیامی به مناسبت شهادت مدافع حرم محسن حججی، گفت: شهادت خط سرخ سعادت اخروی است.

شهادت خط سرخ سعادت اخروی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، احمد همتی به مناسبت شهادت محسن حججی به دست تروریست های تکفیری، نوشت: پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند؛ شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.

در ادامه این پیام آمده است: بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سیدالشهداء(ع) درملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.

همتی با تاکید بر اینکه شهادت خط سرخ راه سعادت است در ادامه این پیام می افزاید: شهادت رزمنده سرافراز محسن حججی، مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به ملت  شریف اسلامی ایران و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم.

محسن حججی سه روز پیش به دست ترورریست های تکفیری به شهادت رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان