آیا راه‌حلی برای رهایی از خستگی مفرط وجود دارد؟

طبق نظر بیماران بستری در مرکز درمانی بیماری‌های قوای جسمانی، یافته‌های جدید دانشمندان زندگی آن‌ها را تغییر داده است؟ آیا واقعاً راه درمانی برای رهایی از خستگی مفرط وجود دارد؟ با بنیتا پیگیر این اتفاق باشید.

طبق نظر بیماران بستری در مرکز درمانی بیماری‌های قوای جسمانی، یافته‌های جدید دانشمندان زندگی آن‌ها را تغییر داده است؟ آیا واقعاً راه درمانی برای رهایی از خستگی مفرط وجود دارد؟ با بنیتا پیگیر این اتفاق باشید.

دکتر استیون گاندری، یکی از حاذق‌ترین جراحان قلب دنیا، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش و پزشک شخصی برخی از چهره‌های مشهور نظیر تونی رابینز است؛ اما آخرین یافته درمانی او می‌تواند مهم‌ترین دستاورد شغلی او باشد.

دکتر گاندری در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی در تاریخ 23 ژوئن 2016 از یک راه‌حل ساده برای درمان علائمی نظیر کمبود انرژی، سوخت‌وساز کم بدن و خستگی مفرط که گریبان گیر میلیون‌ها فرد بالای 40 سال در جهان شده است رونمایی کرد.

او در ادامه خاطرنشان ساخت که خستگی مفرط می‌تواند یک علامت هشداردهنده برای بیماری‌های جدی‌تر نظیر دیابت، چاقی، فشارخون و بیماری‌های قلبی باشد.

او افزود زمانی که احساس کمبود انرژی می‌کنید، بدن شما فریاد کمک خواستن می‌کشد.
دکتر گاندری فاش کرد انگیزه‌ی او برای یافتن یک راه‌حل مناسب، از کمک به یک بیمار ناامید که دارای اضافه‌وزن شدید، خستگی مفرط و گرفتگی‌های شدید عروقی بود نشات گرفته است.

اما راز این یافته در چیست؟ دکتر گاندری می‌گوید برخی از ریزمغذی‌های حیاتی وجود دارند که در رژیم غذایی شما به چشم نمی‌خورند. اگر شما از این ریزمغذی‌ها به میزان بسیار بالا استفاده کنید، با نتایج چشمگیری روبرو خواهید شد.

این شیوه‌ی غیرمعمول چیزی است که باعث شد دکتر گاندری به سراغ تولید اولین روش درمان خانگی برای رهایی از خستگی برود. روشی که بعدها به‌خوبی بر روی بیمار او جواب داد.

دکتر گاندری در مصاحبه‌ی خود افزود بیماران من دارای حال طبیعی بوده، با کمبود انرژی روبرو نیستند و همچنین احساس لاغری، تناسب‌اندام و پویایی می‌کنند.

علم موجود در پشت این فرمولاسیون کاملاً جدید بوده و با استقبال و علاقه‌ی حاضرین روبرو شد. تیم همراه دکتر گاندری پس از اعلام این خبر به سراغ نمایش یک ویدئوی جامع رفته تا بتواند تمامی مردم را از نحوه‌ی اجرای این روش آگاه کند.

تنها چند ساعت پس از پخش این ویدئو، تعداد بازدیدها از آن هزاران برابر شد. یکی از بینندگان این ویدئو می‌گوید: اگر این روش واقعاً کار می‌کند، دقیقاً چیزی خواهد بود که من در تمامی عمرم به دنبال آن بوده‌ام. من هرگز هیچ راه‌حلی به‌مانند این روش را ندیده بودم. حقایق این ویدئو در مورد رژیم غذایی من خیره‌کننده و شوک‌آور بود.

قطعاً اعلام این خبر از سوی دکتر گاندری با تردیدهایی هم همراه بود. ما با برخی از پزشکان که در این مراسم حضور داشتند صحبت کردیم. آن‌ها به مردم توصیه کردند که همچنان با دید واقع‌گرایانه به این موضوع نگاه کنند.

دکتر مایکل گریفین، متخصص تغذیه در سن دیگو، می‌گوید به نظر می‌رسد این ایده در روی کاغذ بسیار خوب باشد؛ اما همچنان باید منتظر ماند و نتایج نهایی آن را مشاهده کرد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان