حال رضا رویگری خوب است

در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر وخامت حال «رضا رویگری» و بستری شدن او در بیمارستان و حتی درگذشت او، در فضای مجازی منتشر شد

در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر وخامت حال «رضا رویگری» و بستری شدن او در بیمارستان و حتی درگذشت او، در فضای مجازی منتشر شد. همسر «رضا رویگری»، خانم «تارا کریمی» نسبت به این شایعات واکنش نشان داد. در ابتدا او وخامت حال «رضا رویگری» را تکذیب کرد. اما شایعات همچنان ادامه داشت. «تارا کریمی» روز گذشته در گفتگویی، وضعیت سلامت این هنرمند را رو به بهبود توصیف کرد. بخش‌هایی از صحبت‌های «تارا کریمی» را در بنیتا بخوانید.

«رضا رویگری» هنرمندی است که صدا و تصویرش را به خوبی در یاد داریم. صدایش را با سرود معروف «ایران ایران» و سه آلبوم موسیقی با نام‌های «از عشق گفتن»، «غوغا» و «کازابلانکا» و تصویرش را با فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایی که در آن‌ها نقش آفرینی کرده. فیلم‌هایی مانند «اجاره نشین ها»، «دیدار در استانبول»، «مردی در آینه»، «بوتیک»، « اخراجی‌ها 3» و سریال‌های «مسافر ری» و «مختارنامه». اما او این روزها حال خوشی ندارد و در بیمارستان بستری است.

رضا رویگری و همسرش

«تارا کریمی» وضعیت «رضا رویگری» را رو به بهبود عنوان کرد. بنا به گفته ایشان، «رضا رویگری» به دلیل عفونت ریه در بیمارستان «لقمان» بستری است و به خاطر ایزوله و پاکیزه بودن بخش «ای.سی.یو.» و جلوگیری از عفونت بیشتر، «رضا رویگری» به این بخش منتقل شده است.

«...به‌طور مداوم به ایشان سر می‌زنم و مسئولان بیمارستان هم کاملاً همراهی می‌کنند تا از سلامت ایشان مطمئن شویم. در حال حاضر هم حال ایشان بسیار بهتر است و حتی دستگاه اکسیژن هم برداشته شده و تنفس عادی دارند...»

«...ایشان از 3 سال پیش که سکته کردند باید مرتب تحت درمان باشند و با نظر پزشک هر شش ماه یک بار چکاب کامل انجام دهند. مدتی پیش برای همین چکاب‌ها به دکتر مراجعه کردیم که مشخص شد دچار عفونت ریه شده‌اند و باید تحت مداوا قرار بگیرند.»

در رابطه با علت این عفونت‌ها، «تارا کریمی» هوای آلوده تهران و سیگاری بودن «رضا رویگری» در سال‌های گذشته را مقصر می‌داند که بعد از سکته ایشان در 3 سال پیش، تشدید هم شده‌اند. تا مدتی «رضا رویگری» دارو مصرف می‌کرد اما در نهایت پزشکان تشخیص دادند که او باید تحت درمان جدی‌تری قرار گیرد.

«تارا کریمی» با ابراز تأسف در مورد بیمه نبودن همسرش، از اقدامات «خانه سینما» در رفع مشکل بیمه این هنرمند قدردانی کرد.

همسر «رضا رویگری» از کسانی که این هنرمند را دوست دارند و برای سلامتی او دعا می‌کنند، تشکر کرد. حتی بخشی از شایعات مطرح شده در مورد «رضا رویگری» را مثبت دانست؛ به این خاطر که شاید به گوش کسانی برسد که می‌توانند کاری برای این هنرمند انجام دهند. اما در عین حال عنوان کرد که در فضای مجازی از طریق صفحه رسمی «رضا رویگری» در مورد وضعیت سلامتی او اطلاع رسانی می‌شود، اما باز هم کسانی هستند که به شایعات دامن می‌زنند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر